مطالب مرتبط:
مقام اتحادیه اروپا: حملات اسراییل در لبنان باید بلافاصله متوقف شود
بیانیه جبهه اصلاحات ایران در اعتراض به اقدام مداخله جویانه اتحادیه اروپا در خصوص حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه/ هرگونه ادعای مالکیت و حاکمیت در باره سه جزیره ایرانی فاقد اعتبار تاریخی، بین المللی و غیرقابل مذاکره است
فیدان: عضویت در اتحادیه اروپا یک هدف راهبردی برای ترکیه است
افزایش قیمت بلیت هواپیما پس از تحریم اتحادیه اروپا
اعتراض جبهه اصلاحات ایران به اقدام ناشایست و مداخله جویانه اتحادیه اروپا در حمایت از ادعای امارات/ هرگونه ادعای مالکیت و حاکمیت در باره سه جزیره ایرانی فاقد اعتبار تاریخی، بین المللی و غیرقابل مذاکره است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1403 ساعت 21:552024-10-22بين الملل

تفاوت بریکس و اتحادیه اروپا از زبان کرملین


سخنگوی کرملین در وصف تفاوت بین بریکس و اتحادیه اروپا گفت: «برخلاف اتحادیه اروپا، کشورهای عضو بریکس از تعهدی مشترک برخوردار نیستند، بلکه آن ها هدف و منافعی مشترک دارند.

- سخنگوی کرملین در وصف تفاوت بین بریکس و اتحادیه اروپا گفت: برخلاف اتحادیه اروپا، کشورهای عضو بریکس از تعهدی مشترک برخوردار نیستند، بلکه آن ها هدف و منافعی مشترک دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با شروع اجلاس بریکس در کازان روسیه، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین، شامگاه سه شنبه در حاشیه این اجلاس به خبرنگاران گفت: تاکنون، گروه بریکس خصوصیات لازم برای شناخته شدن به عنوان یک سازمان، همچون منشور یا قوانین مشخص را ایجاد نکرده است.

او افزود: بلکه بریکس یک مجموعه از کشورهای دارای منافع و اهداف مشترک است که بدون پایبندی تک محوری، به به اصول جهانی، احترام و سود متقابل پایبند هستند.

پسکوف برای وصف گسترده تر بریکس، با اشاره به اتحادیه اروپا تصریح کرد: از طرفی دیگر، اتحادیه اروپا سازمانی است که منشور، قوانین، معاهده های حقوقی و اسناد الزام آور استفاده می کند که کشورهای عضو را وادار به پایبندی به تعهدی مشترک کرده است.

طبق گزارش شبکه روسی راشاتودی ، بریکس در حال حاضر شانزدهمین اجلاس سران خود را در کازان، پنجمین شهر بزرگ روسیه برگزار می کند، جایی که ده ها تن از رهبران خ


برچسب ها: اتحادیه اروپا - بریکس - سخنگوی کرملین - اتحادیه - اروپا - مشترک - کرملین
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت بریکس و اتحادیه اروپا از زبان کرملین

تفاوت بریکس و اتحادیه اروپا از زبان کرملین