مطالب مرتبط:
میزان سرمایه گذاری خارجی در گلستان به بیش از 24 میلیون دلار رسید
سرمایه گذاری 24 میلیون دلاری خارجی ها در گلستان
برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت در خراسان جنوبی
هشدار سطح نارنجی برای خراسان جنوبی/پیش بینی بارندگی
دیدار وزیر سرمایه گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان با معاون اول رییس جمهور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آبان 1403 ساعت 16:352024-10-24اقتصادي

وضعیت سرمایه گذاری خارجی در خراسان جنوبی/تحقق اهداف با کار جمعی


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه اکنون 18 پروژه با سرمایه گذاری خارجی در استان داریم، گفت: کار جمعی رسیدن به هدف را سرعت می بخشد.

- بیرجند- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه اکنون 18 پروژه با سرمایه گذاری خارجی در استان داریم، گفت: کار جمعی رسیدن به هدف را سرعت می بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی ذاکریان در نشست بررسی مشکلات حوزه ثبت شرکت ها که با حضور مدیرکل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد، اظهار کرد: اگر می خواهیم پیشرفت داشته باشیم باید با یک برنامه ریزی ابتدا و انتهای کار خود را مشخص کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بیان کرد: باید برنامه ریزی کنیم که در یک برنامه پنج ساله، 10 ساله و یا 20 ساله می خواهیم به چه نقطه و سرفصلی و با چه کیفیتی برسیم.

ذاکریان با اشاره به اینکه فرآیند توسعه به ویژه در حوزه اقتصاد یک سری الزامات دارد، گفت: باید به این سوالات بیندیشیم که آیا با کار نامنظم و پراکنده و به صورت فردی و شخصی می توان اقتصاد را متحول ساخت؟ کار جمعی تحقق اهداف را تسریع می کند وی ادامه داد: تجربه جهان نشان می دهد که با انرژی جمعی و کارگروهی زودتر می توان به اهداف مدنظر رسید.


برچسب ها: امور اقتصادی و دارایی - سرمایه گذاری خارجی - خراسان جنوبی - امور اقتصادی - سرمایه گذاری - مدیرکل امور - خراسان
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سرمایه گذاری خارجی در خراسان جنوبی/تحقق اهداف با کار جمعی

وضعیت سرمایه گذاری خارجی در خراسان جنوبی/تحقق اهداف با کار جمعی