ضرورت برنامه ریزی جامع برای ارتقای برند زعفران و توسعه بازارهای بین المللیعضو هیات علمی گروه اقتصاد گردشگری پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: ورود در بازارهای بین المللی یکی از بحث هایی است که تنوع و فرآوری محصولات زعفران را در برمی گیرد و اکنون جای خای آن به شدت احساس می شود. - عضو هیات علمی گروه اقتصاد گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی مطرح کرد ضرورت برنامه ریزی جامع برای ارتقای برند زعفران و توسعه بازارهای بین المللی ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات علمی گروه اقتصاد گردشگری پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: ورود در بازارهای بین المللی یکی از بحث هایی است که تنوع و فرآوری محصولات زعفران را در برمی گیرد و اکنون جای خای آن به شدت احساس می شود. هادی رفیعی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اینکه روز ملی زعفران چه کمکی می تواند به موضوع گردشگری در خراسان رضوی داشته باشد، اظهار کرد: زعفران به عنوان محصولی که زیستگاه آن در خراسان بزرگ است، جزو محصولات خاص این منطقه به لحاظ صادرات و سبد خرید زائران نیز به شمار می رود. وی با بیان اینکه انجام برنامه های مختلف در این زمینه می تواند به ارتقای برند زعفران و خراسان بزرگ کمک شایسته ای داشته باشد، اضافه کرد: مسئولان مربوطه باید برنامه هایی از جنس روز ملی زعفران داشته باشند تا جایگاه ویژه این محصول و دیگر محصولات را در استان مشخص کند. برچسب ها: خراسان رضوی - گردشگری - اقتصاد گردشگری - بین المللی - جهاد دانشگاهی - زعفران - عضو هیات علمی |
آخرین اخبار سرویس: |