مطالب مرتبط:
جدال دیوانه وار در لیگ نخبگان؛ ادامه صدرنشینی الهلال با شکست العین
جدال دیوانه وار در لیگ نخبگان؛ ادامه صدرنشینی الهلال با شکست العین
وضعیت پرسپولیس در جدول لیگ نخبگان بعد از باخت به السد + جدول
وضعیت پرسپولیس در جدول لیگ نخبگان آسیا
پرسپولیس در قطر مغلوب شد؛ سرخ ها به قعر جدول نزدیک تر شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1403 ساعت 08:302024-10-22ورزشي

جدال مدعیان لیگ برای صدرنشینی/ شهداب به دنبال فرار از قعر جدول


هفته پنجم لیگ برتر والیبال مردان در حالی با 6 دیدار پیگیری خواهد شد که مدعیان با توجه به استراحت طبیعت در تلاش برای کسب عنوان صدرنشینی هستند.

- هفته پنجم لیگ برتر والیبال مردان در حالی با 6 دیدار پیگیری خواهد شد که مدعیان با توجه به استراحت طبیعت در تلاش برای کسب عنوان صدرنشینی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال ایران از فردا (چهارشنبه) با برگزاری 6 دیدار در شهرهای اصفهان، اردکان، گرگان، تهران، رفسنجان و مشهد پیگیری می شود.

در مشهد دو تیم سپهر صدرای مشهد و صنعتگران امید با دو سرمربی مشهدی به مصاف هم می روند؛ تیم سپهر صدرا در حال حاضر با کسب یک پیروزی و چهار امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد و تیم صنعتگران امید هم با کسب سه پیروزی و 8 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

شاگردان حسینی در تیم سپهر صدرای مشهد با توجه به پیروزی که در بازی قبل به دست آوردند با انگیزه به مصاف تیم صنعتگران خواهند رفت و تیم صنعتگران هم به دنبال کسب چهارمین برد و صدرنشینی در این رقابت ها است.

در اصفهان دو تیم گیتی پسند و شهرداری ارومیه به مصاف هم می روند، شاگردان عقیلی در تیم اصفهان با کسب سه برد و هشت امتیاز و قرار گرفتن در رتبه سوم جدول یکی از مدعیان صدرنشینی هستند و در این دیدار خانگی به دنبال پیروزی مقابل شهرداری


برچسب ها: هفته پنجم لیگ برتر والیبال - لیگ برتر والیبال - رقابت های لیگ برتر والیبال - صدرنشینی - لیگ برتر - والیبال - لیگ برتر والیبال ایران
آخرین اخبار سرویس:

جدال مدعیان لیگ برای صدرنشینی/ شهداب به دنبال فرار از قعر جدول

جدال مدعیان لیگ برای صدرنشینی/ شهداب به دنبال فرار از قعر جدول