هویت بصری جدید ویستا رونمایی شدویستا، هلدینگ سرمایه گذاری ایرانسل، از لوگو و هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. - ویستا، هلدینگ سرمایه گذاری ایرانسل، از لوگو و هویت بصری جدید خود رونمایی کرد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، فعالیت ویستا به عنوان هلدینگ سرمایه گذاری ایرانسل، در اواخر سال 1396، با هدف سرمایه گذاری در مراحل دیرهنگام استارتاپ ها، آغاز شد. ویستا به صورت هماهنگ با استراتژی ها و اهداف ایرانسل، عملکرد خود را با سرمایه گذاری در اسنپ و مشارکت در تأسیس صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین، گسترش داد. پس از آن و با أخذ مجوز سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی در ابتدای شهریور 1403، گام بلند ورود به حوزه CVC را برداشت. در همین راستا، ویستا با هدف ترسیم چشم انداز و اهداف عملکردی پیش رو، اقدام به تغییر هویت بصری و نوسازی برند خود کرده است. ویستا در طراحی لوگوی جدید، هدف ساخت اکوسیستم نوآوری و تعهد به رشد استارتاپ ها در پورتفوی خود را از طریق نمادهای به کارگرفته شده نشان داده و با استفاده از رنگ های هویت بصری ایرانسل، ترکیب رنگی لوگوی جدید را رقم زده است. با توجه به اهمیت استراتژی ایرانسل در مسیر گذار از اپراتور ارتباطی (TelCo) به شرکت فناوری محور (TechCo)، ویستا موفق شد مجوز فعالیت به عنوان صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) را از برچسب ها: سرمایه گذاری - سرمایه - ویستا - هویت بصری - استارتاپ ها - رونمایی - سرمایه گذاری خطرپذیر |
آخرین اخبار سرویس: |