مطالب مرتبط:
رضایی: توسعه جزایر سه گانه ایرانی در دستور کار قرار گرفت
توسعه جزایر سه گانه ایرانی در دستور کار قرار گرفت
زرآبادی: اسناد مالکیت جزایر سه گانه ایرانی صریح است/ کشورها عربی به کتابخانه های خود مراجعه کنند
رشیدپور: اماراتی ها با دیدن نماد سه انگشت یاد جزایر ایرانی می افتند
ببینید | تعلق جزایر سه گانه ایرانی به سرزمین مادری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آبان 1403 ساعت 20:052024-10-25سياسي

توسعه جزایر سه گانه ایرانی در دستور کار قرار گرفت


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه هیاتی از این کمیسیون با اعضای شورای تامین استان هرمزگان گفت: در این جلسه مقرر شد مسکونی سازی و توسعه جزایر سه گانه ایرانی اعم از توسعه اقتصادی و فرهنگی در دستور کار قرار گیرد تا همه مردم .

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه هیاتی از این کمیسیون با اعضای شورای تامین استان هرمزگان گفت: در این جلسه مقرر شد مسکونی سازی و توسعه جزایر سه گانه ایرانی اعم از توسعه اقتصادی و فرهنگی در دستور کار قرار گیرد تا همه مردم ایران بتوانند از فرصت های ارزشمند این سه جزیره ایرانی استفاده کنند.

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سومین روز سفر نظارتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عصر امروز جمعه 4 آبان ماه، جلسه مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعضای شورای تامین استان هرمزگان در محل استانداری هرمزگان برگزار شد.

وی توضیح داد: در این جلسه آخرین وضعیت امنیتی در جنوب کشور و استان هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورای تامین از جمله استاندار، رییس کل دادگستری، فرمانده فراجا و فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه و ارتش آخرین وضعیت امنیت در استان هرمزگان و خلیج فارس را تشریح کردند.


برچسب ها: کمیسیون امنیت ملی - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی - کمیسیون امنیت - سخنگوی کمیسیون امنیت - کمیسیون - امنیت ملی - سیاست خارجی
آخرین اخبار سرویس:

توسعه جزایر سه گانه ایرانی در دستور کار قرار گرفت

توسعه جزایر سه گانه ایرانی در دستور کار قرار گرفت