مطالب مرتبط:
بلینکن: ما برای غزه پساجنگ، برنامه روشنی داریم
آخرین تیر ترکش آنتونی بلینکن؛ واشنگتن به تقلا افتاد/ رمزگشایی از سفر وزیر خارجه آمریکا به اسراییل و عربستان
علت تغییر ناگهانی در سفر منطقه ای بلینکن چیست؟
افزایش حقوق بازنشستگان در 1404 | برنامه دولت برای تامین هزینه متناسب سازی
(عکس) تغییر چهره ویژه «استیو» مجری برنامه «ردپای آبی» بعد 27 سال در 50 سالگی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 14:102024-10-23بين الملل

برنامه بلینکن برای سفر به لندن و دیدار با رهبران عرب


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از برنامه وزیر امور خارجه این کشور برای سفر به لندن در پایان سفر به منطقه و رایزنی با همتایان عرب خود در انگلیس خبر داد.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از برنامه وزیر امور خارجه این کشور برای سفر به لندن در پایان سفر به منطقه و رایزنی با همتایان عرب خود در انگلیس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه امریکا در اظهاراتی در این باره اعلام کرد آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه کشورش در پایان تور منطقه ای خود طی روزهای آتی راهی لندن می شود.

طبق گزارش سایت النشره، میلر گفت: بلینکن در حال حاضر پس از سفر به تل آویو به عربستان رفته است و قرار است که نشست هایی را با همتایان عرب خود در لندن داشته باشد.

وزیر خارجه آمریکا امروز (چهارشنبه) در حالی که که کشورش به جنگ ویرانگر در غزه کمک می کند، مدعی شد که واشنگتن طرح های روشنی برای آینده غزه پس از جنگ دارد و مخالف بازگشت اشغالگری رژیم صهیونیستی در نوار غزه است.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه ادعاهایش افزود: در حال بررسی امکانات موجود و فرمت های جدیدی برای توقف جنگ و بازگرداندن گروگان ها (اسرای صهیونیست) هستیم.

بلینکن در جمع خبرنگاران مدعی شد که آمریکا تحرکات تل آویو برای تسهیل کمک های بشردوستانه به غزه را بسیار بسیار بسیار با دقت دنبال می کند.


برچسب ها: سخنگوی وزارت خارجه - سخنگوی وزارت خارجه آمریکا - وزیر امور خارجه - خارجه - سخنگوی وزارت - وزارت خارجه آمریکا - وزارت خارجه
آخرین اخبار سرویس:

برنامه بلینکن برای سفر به لندن و دیدار با رهبران عرب

برنامه بلینکن برای سفر به لندن و دیدار با رهبران عرب