مطالب مرتبط:
تأثیر جشنواره امیرکبیر در ایجاد ارتباط میان صنعت و دانشگاه
سطح مهارتی حوزه دانش بنیان ها در دانشگاه های کشور ارتقاء می یابد
سفر رییس سازمان اوقاف کشور به خراسان شمالی
ماجرای کتک کاری در سازمان مدیریت پسماند شهرداری یاسوج چه بود؟
کرمان در حوزه صنایع دستی یکی از کانون های اصلی کشور است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آبان 1403 ساعت 09:102024-10-29دانش

همکاری های راهبردی دانشکده مدیریت دانشگاه امیرکبیر با صنایع و سازمان های بزرگ کشور


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی مجیدپور تاسیس یک گروه مستقل MBA در سال 1387 و تبدیل آن به دانشکده در سال 1389 را نقطه شکل گیری این دانشکده دانست و گفت: - همکاری های راهبردی دانشکده مدیریت دانشگاه امیرکبیر با صنایع و سازمان های بزرگ کشور دانشکده مدیریت دانشگاه امیرکبیر در زمینه انعقاد قرارداد های تحقیقاتی و آموزشی رشد 50 برابری را در دوسال گذشته تجربه کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی مجیدپور تاسیس یک گروه مستقل MBA در سال 1387 و تبدیل آن به دانشکده در سال 1389 را نقطه شکل گیری این دانشکده دانست و گفت: تمام تلاش مان این است که این دانشکده در انتهای سال جاری به ساختمان جدید منتقل شود.

  مجیدپور با اشاره به حجم قرارداد های آموزش های آزاد این دانشکده اشاره کرد و یادآور شد: حجم قرارداد های آموزشی ما در سال 1400 در حد صفر بود که این میزان در سال 1403 به حدود 7 میلیارد تومان افزایش یافته است.

 رییس دانشکده مدیریت، علم و فناوری اضافه کرد، تحلیل حجم قرارداد های صنعتی این دانشکده نشان می دهد که در سال 1400 پانصد میلیون تومان قرار داد صنعتی در دانشکده وجود داشت و این میزان در سال 1403 به بیست و هفت میلیارد تومان شامل قرارداد و توافق نامه بالغ شده است.


برچسب ها: دانشکده - دانشگاه امیرکبیر - دانشکده مدیریت - دانشگاه - امیرکبیر - قرارداد - مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های راهبردی دانشکده مدیریت دانشگاه امیرکبیر با صنایع و سازمان های بزرگ کشور

همکاری های راهبردی دانشکده مدیریت دانشگاه امیرکبیر با صنایع و سازمان های بزرگ کشور