مطالب مرتبط:
آزادراه تهران - شمال مسدود شد | مسیر در این ساعت باز می شود
آزادراه تهران - شمال مسدود شد+جزییات
به جای شمال رفتن با دو ساعت رانندگی از تهران به اینجا بروید
آزادراه تهران شمال بسته شد
پلیس راه هشدار داد؛ احتمال ریزش سنگ در جاده های شمال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1403 ساعت 15:502024-10-22بين الملل

نتانیاهو باز هم وعده داد آوارگان صهیونیست را به شمال بازمی گرداند


نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) مدعی شد که در محقق کردن اهداف خود در شمال فلسطین اشغالی مصمم است و شهرک نشین ها به خانه های خود در این منطقه بازمی گردند! - نتانیاهو باز هم وعده داد آوارگان صهیونیست را به شمال بازمی گرداند نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) مدعی شد که در محقق کردن اهداف خود در شمال فلسطین اشغالی مصمم است و شهرک نشین ها به خانه های خود در این منطقه بازمی گردند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شرایطی که مقاومت لبنان همچنان پایگاه های نظامی صهیونیست ها را در حمایت از مقاومت فلسطین، هدف می گیرد و موجب شده تا شهرک نشین های صهیونیست فراری شوند، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز بار دیگر مدعی شد که مصمم است تا اهداف خود در شمال فلسطین اشغالی را محقق کند.

نتانیاهو در ادامه اظهارات خود ادعا کرد: هر فردی که به من، برای اعطای امتیازهای غیرمسوولانه درباره گروگان ها (اسرای صهیونیست) فشار بیاورد، در واقع از من خواسته امنیت اسراییل را به خطر بیندازم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: ساکنان شمال (فلسطین اشغالی) به خانه های خود باز خواهند گشت، این ماموریتی است که بر عهده گرفتم و هیچ گونه فشار داخلی یا خارجی من را در مورد آن متزلزل نخواهد کرد.


برچسب ها: نخست وزیر رژیم صهیونیستی - صهیونیست - شمال فلسطین اشغالی - رژیم صهیونیستی - فلسطین اشغالی - نتانیاهو - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو باز هم وعده داد آوارگان صهیونیست را به شمال بازمی گرداند

نتانیاهو باز هم وعده داد آوارگان صهیونیست را به شمال بازمی گرداند