مطالب مرتبط:
دومین جشنواره «انگور کندوله» برگزار شد
برگزاری جشنواره هیوا در باغ شهر ایران
برگزاری داوری 2 بخش از جشنواره حکیم فردوسی
برگزاری داوری 2 بخش از جشنواره حکیم فردوسی
هسته انگور و خواص شگفت انگیز آن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آبان 1403 ساعت 21:252024-10-25سياسي

برگزاری جشنواره انگور در روستای کندوله صحنه


دومین جشنواره انگور کندوله در بخش دینور شهرستان صحنه با حضور جمعی از مسئولین استانی و محلی و جمع زیادی از گردشگران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سید امیر هاشمیان بخشدار دینور در ابتدای این مراسم بااشاره به برگزاری دومین جشنواره انگور کندوله، اظهار کرد: سال گذشته این جشنواره با عنوان انگور کندوله و سیب سرتخت برگزار شد که امسال آنها را به شکل مجزا برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: سال گذشته که این جشنواره را برای اولین بار برگزار کردیم، پیام هایی از داخل و حتی خارج از کشور دریافت کردیم و همین انگیزه ای برای ادامه این جشنواره شد.

این مسئول تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی ظرفیت های منطقه دینور خصوصا روستای کندوله از نظر کشاورزی، طبیعی، تاریخی و فرهنگی و بالا بردن آمار ورود گردشگران به آن است.

هاشمیان تاکید کرد: در این منطقه 700 هکتار باغ انگور با تولید 5600 تن در سال وجود دارد که 320 هکتار آن تنها در سه روستا واقع شده که یکی از آنها کندوله است.

به گفته این مسئول، در این منطقه 700 هکتار باغ سیب با تولید 20 هزار تن در سال نیز وجود دارد که یکی از روستاهای اصلی تولیدکننده این محصول روستای سرتخت است.

وی ادامه داد: در تلاشیم تا با راه اندازی واحدهای تولیدی مربوطه، اقدام به فرآوری محصولات باغی و کشاورزی منطقه کرده و با برند د


برچسب ها: جشنواره - برگزار - جشنواره انگور - کندوله - انگور - روستای کندوله - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره انگور در روستای کندوله صحنه

برگزاری جشنواره انگور در روستای کندوله صحنه