مطالب مرتبط:
گیلان سفیدپوش شد؛ نخستین برف پاییزی در ارتفاعات (عکس)
فیلم| بارش برف در ارتفاعات آلاشت -مازندران
آغاز بارش پراکنده اولین برف پاییزی در ارتفاعات زنجان
برف پاییزی گیلان را سفیدپوش کرد؛ توصیه های پلیس برای رانندگی ایمن
بارش برف در ارتفاعات گیلان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 09:052024-10-23اجتماعي

برف پاییزی ارتفاعات مازندران را سفیدپوش کرد


براساس پیش بینی هواشناسی استان، از 30 مهر تا 3 آبان استان های شمالی به ویژه مازندران هفته ای بارانی، سرد و برفی را در ارتفاعات و مناطق کوهستانی تجربه می کنند.

- ایسنا/مازندران براساس پیش بینی هواشناسی استان، از 30 مهر تا 3 آبان استان های شمالی به ویژه مازندران هفته ای بارانی، سرد و برفی را در ارتفاعات و مناطق کوهستانی تجربه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، روز گذشته 1 آبان ماه شاهد بارندگی شدیدی در شهرهای مازندران بودیم که بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیریت بحران استان، بیشترین میزان بارندگی از ساعت 9:30 تا ساعت 21:30 بوده که شهرستان نوشهر 25 میلی متر، جویبار 22 میلی متر، ساری 13 میلی متر و بابلسر 11 میلیمتر بارندگی ثبت شد.

رییس پلیس راه مازندران هم امروز 2 آبان ماه با اعلام وضعیت راه های مازندران به خبرنگاران، گفت: شاهد بارش برف پاییزی در ارتفاعات پل زنگوله کندوان و بارش باران در محورهای ساحلی استان هستیم که بارش برف از روز گذشته شروع شده است.

یدالله جهان تاب با بیان اینکه در تمامی محورهای ساحلی استان نیز شاهد بارش باران و لغزندگی سطح جاده ها هستیم، تصریح کرد: تردد خودروها در تمامی جاده های شمال برقرار است.

وی با اعلام اینکه ارتفاعات استان مازندران مه آلود و با کاهش دید همراه است، تصریح کرد: هنوز محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام نشده است.


برچسب ها: مازندران - ارتفاعات - پیش بینی هواشناسی - استان - استان های شمالی - مناطق کوهستانی - میلی متر
آخرین اخبار سرویس:

برف پاییزی ارتفاعات مازندران را سفیدپوش کرد

برف پاییزی ارتفاعات مازندران را سفیدپوش کرد