مطالب مرتبط:
قائم مقام حزب اتحاد ملت: هر انتخابی که در نقطه مقابل گفتمان دولت باشد یا علنا از دل جریان های رقیب آمده باشد، باعث ناامیدی می شود / سرمایه اجتماعی آنقدر بالا نیست که روی آن ریسک کنیم / رییس جبهه اصلاحات اصفهان: استاندار شدن جمالی نژاد پیشنهاد نمایندگان اصفهان در مجلس بود / به ما گفت
طلاب اردو زبان مبانی فقهی مقام معظم رهبری را بررسی کردند
دیدار وزیر صنعت ازبکستان با معاون اول رییس جمهور
دیدار وزیر سرمایه گذاری، صنعت و تجارت ازبکستان با معاون اول رییس جمهور
دیدار وزیر سرمایه گذاری و صنعت ازبکستان با معاون اول رییس جمهور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آبان 1403 ساعت 22:202024-10-24سياسي

استاندار: مقام معظم رهبری و رییس جمهور نگاه ویژه ای به خوزستان دارند


مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم نگاه ویژه ای به خوزستان دارند و مقرر شد کارگروهی با حضور جمعی از وزیران برای حل مشکلات استان تشکیل شود.

- استاندار: مقام معظم رهبری و رییس جمهور نگاه ویژه ای به خوزستان دارند ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم نگاه ویژه ای به خوزستان دارند و مقرر شد کارگروهی با حضور جمعی از وزیران برای حل مشکلات استان تشکیل شود.

سید محمد رضا موالی زاده استاندار خوزستان در نشستی که روز پنجشنبه سوم آبان ماه با حضور علی اکبر حسینی محراب استاندار سابق خوزستان و معاونین و مدیران ستادی استانداری برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: به سهم خود از تلاش های آقای حسینی محراب که دوست و برادر قدیمی ما هستند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و برای این برادر مخلص و متدین در سنگرهای بعدی خدمت آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: حکایت ما حکایت دوی امدادی است هریک از مسئولین خدمت گزاری به مردم را برای مدتی برعهده میگیرند و خشتی بر خشتی می نهند و در حد توان خویش در جهت کاهش مشکلات می کوشند و آنگاه نوبت را به دیگری می سپارند.

موالی زاده ضمن قدردانی از زحمات کارکنان متعهد و خدوم استانداری اظهار کرد: ماهیت فعالیت در استانداری از یک سو و حجم انبوه


برچسب ها: خوزستان - مقام معظم رهبری - استاندار - استان - رییس جمهور - مقام معظم - استاندار خوزستان
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: مقام معظم رهبری و رییس جمهور نگاه ویژه ای به خوزستان دارند

استاندار: مقام معظم رهبری و رییس جمهور نگاه ویژه ای به خوزستان دارند