مطالب مرتبط:
رییس اتاق تعاون ایران: مهمترین مولفه رشد اقتصادی امنیت است
توسعه ساخت تراشه ها در تنها «اتاق تمیز» دانشگاهی کشور
رییس اتاق تعاون ایران: مهمترین مولفه رشد اقتصادی امنیت است
افزایش سهم ایران از برداشت در میدان های مشترک با توسعه صنعت حفاری 
افزایش سهم ایران از برداشت نفت در میادین مشترک با توسعه حفاری 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آبان 1403 ساعت 08:502024-10-28اقتصادي

قوانین و مشوق های توسعه مکران توسط اتاق ایران تدوین می شود


در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان اتاق ایران و شورای توسعه سواحل مکران، مقرر شد که اتاق ایران قوانین و مشوق های توسعه مکران را برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در این منطقه تدوین کند.

- قوانین و مشوق های توسعه مکران توسط اتاق ایران تدوین می شود در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان اتاق ایران و شورای توسعه سواحل مکران، مقرر شد که اتاق ایران قوانین و مشوق های توسعه مکران را برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در این منطقه تدوین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست کمیسیون خدمات فنی مهندسی و احداث اتاق ایران با موضوع امضای تفاهم نامه همکاری میان اتاق ایران و شورای توسعه سواحل مکران با حضور صمد حسن زاده، رییس اتاق ایران، محمد جلال مآب، دبیر شورای توسعه سواحل مکران و پیام باقری، نایب رییس اتاق ایران برگزار شد.

علی نقوی - رییس کمیسیون خدمات فنی مهندسی و احداث اتاق ایران - در این نشست، ابراز امیدواری کرد: امضای این تفاهم نامه، نقطه عطفی در حکمرانی کشور باشد و بخش خصوصی بتواند در این سطح از توسعه نقش آفرینی کند و اتاق ایران نقش خود را در بستر ملی ایفا کند.

توسعه مکران می تواند کار ماندگار اتاق ایران باشد صمد حسن زاده - رییس اتاق ایران - در این نشست با اشاره به اینکه توسعه سواحل مکران برای توسعه اقتصادی کشور و منطقه ای و ارتباط با کشورهای


برچسب ها: اتاق ایران - شورای توسعه سواحل مکران - امضای تفاهم نامه همکاری - توسعه سواحل مکران - ایران - تفاهم نامه همکاری - امضای تفاهم نامه
آخرین اخبار سرویس:

قوانین و مشوق های توسعه مکران توسط اتاق ایران تدوین می شود

قوانین و مشوق های توسعه مکران توسط اتاق ایران تدوین می شود