مطالب مرتبط:
یوسف نژاد: رشد 40 درصدی درآمد دولت در بودجه خبر خوبی است، اما با کدام منابع؟ / چون نظارتها ضعیف است، نمی توان ارز چند نرخی را اجرایی کرد / تکالیفی که مجلس بر لایحه اضافه می کند، خارج از توان دولت نباشد
رشد 25 درصدی ظرفیت مراکز نگهداری و 18 درصدی مراکز روزانه معلولین بهزیستی استان تهران در یک سال گذشته
نخستین سند مالی دولت چهاردهم/از رشد درآمدهای پایدار تا افزایش صد درصدی معافیت حقوق بگیران
رشد 33 درصدی طلای جهانی در سال 2024
اینفوگرافی | رشد بی سابقه فروش خودروهای برقی در آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 08:402024-10-23اقتصادي

رشد بیش از 100 درصدی فروش سوخت در مرزهای کرمانشاه


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از افزایش بیش از 100 درصدی فروش مرزی فرآورده های نفتی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از افزایش بیش از 100 درصدی فروش مرزی فرآورده های نفتی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

پیمان بهرامی گفت: در نیمه اول امسال بیش از 34 میلیون لیتر فروش مرزی فرآورده های نفتی به ارزش 4702 میلیارد ریال در مرزهای کرمانشاه صورت گرفته که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از نظر لیتراژ 116 درصد و از نظر ریالی 122 درصد رشد داشته است.

وی افزود: از این میزان بیش از 15 میلیون لیتر به ارزش دو هزار میلیارد ریال مربوط به فروش از طریق کنترل باک خودروهای خروجی از کشور بوده است.

به گفته این مسئول، فروش مرزی فرآورده های نفتی در شش ماهه امسال در مرزهای پرویزخان، خسروی، سومار و شیخ صله انجام شده که بیشترین فروش مربوط به مرز پرویزخان بوده است.

بهرامی گفت: فروش این میزان سوخت در مرزها، ضمن رونق بازارچه های مرزی، سهم بسزایی در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: با راه اندازی سیستم دیپ دیجیتالی باک کامیون در مرزهای استان، علاوه بر جلوگیری از قاچاق سوخت در مرز، کنترل باک کامیون ها تسهیل شده


برچسب ها: فرآورده های نفتی - فرآورده - کرمانشاه - پخش فرآورده های نفتی - منطقه کرمانشاه - فروش - نفتی
آخرین اخبار سرویس:

رشد بیش از 100 درصدی فروش سوخت در مرزهای کرمانشاه

رشد بیش از 100 درصدی فروش سوخت در مرزهای کرمانشاه