مطالب مرتبط:
سهم سلامت از تولید ناخالص ملی باید به 8 درصد برسد
سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای صادرات نفت 48 درصد شد
سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای صادرات نفت 48 درصد تعیین شد
سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای صادرات نفت 48 درصد شد
سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای صادرات نفتی 48 درصد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1403 ساعت 14:002024-10-22پزشكي

وزیر بهداشت: سهم سلامت از تولید ناخالص ملی باید به 8 درصد برسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا ظفرقندی روز سه شنبه در آیین نکوداشت سی امین سالروز تاسیس سازمان بیمه سلامت ایران که در مرکز همایش های رازی برگزار شد، - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اجرای طرح پزشکی خانواده و نظام ارجاع تاکید کرد و گفت: سهم سلامت از تولید ناخالص ملی باید به هشت درصد ارتقا یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا ظفرقندی روز سه شنبه در آیین نکوداشت سی امین سالروز تاسیس سازمان بیمه سلامت ایران که در مرکز همایش های رازی برگزار شد، افزود: شرایط کشور و مشکلاتی که در حوزه تامین منابع وجود دارد، سبب شده تا سهم سلامت از تولید ناخالص ملی به حدود چهار درصد کاهش یابد در حالی که باید این شاخص 8 درصد باشد.

وی راه حل این کار را یافتن منابع مالی پایدار برای حوزه سلامت عنوان کرد و افزود: چاره ای نداریم جز اینکه یک ساختار معین را به خصوص برای مردم فقیر و حاشیه نشین تعریف کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راهکار این امر را گسترش نظام سلامت و اجرای طرح پزشکی خانواده و نظام ارجاع عنوان کرد و ادامه داد: استقرار پرونده الکترونیک برای اجرای نظام ارجاع ضروریست.

ظفرقندی در ادامه وظیفه بیمه را آموزش و پیشگیری از بیماری برشمرد و افزود: اگر راه های پیشگیری و مواجهه با سرطان به مردم آموزش داده ش


برچسب ها: تولید ناخالص ملی - سازمان بیمه سلامت ایران - سازمان بیمه سلامت - سلامت - محمدرضا ظفرقندی - برگزار - بیمه سلامت
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: سهم سلامت از تولید ناخالص ملی باید به 8 درصد برسد

وزیر بهداشت: سهم سلامت از تولید ناخالص ملی باید به 8 درصد برسد