مطالب مرتبط:
نظم جدید منطقه را نه آمریکا بلکه ملت های مقاومت رقم خواهند زد
دیدار فرزندان رهبر انقلاب از دفتر مقاومت فلسطین در تهران/ تشریح کمک های مردم ایران برای حمایت از مقاومت/ عصر آمریکا تمام شده است/ ابلاغ سلام رزمندگان فلسطین در غزه به رهبر انقلاب - گزارش تصویری
سایه انتخابات آمریکا بر 3 درگیری بزرگ خاورمیانه / اسراییل احتمالا به دنبال ادامه جنگ است؛ آن ها معتقدند پیروزی ترامپ با اعطای آزادی عمل بیشتر به تل آویو معادلات استراتژیک را تغییر می دهد
احمد خاتمی: جزایر سه گانه ملک ایران بوده، هست و خواهد بود/ دولت های منطقه جرأت چپ نگاه کردن به ایران را ندارند/ جنگ روانی دشمن گاهی به مراتب سخت تر از جنگ نظامی است/ اگر اسراییل دست از پا خطا کند با عملیات وعده صادق 3 آن ها را می کوبند
حمله علم الهدی به دولت: امام علی می فرمایند اینکه کسی مدام دم از وفاق می زند و در هر موضوع و با هر کسی اظهار وفاق می کند، این خودش یک نوع نفاق است / آدم ها با افرادی می توانند وفاق داشته باشند که هم فکر هم باشند / بعضی افراد مذاکره با آمریکا را جزو وفاق ملی معرفی می کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آبان 1403 ساعت 21:102024-10-25بين الملل

نبرد کنونی، سرنوشت منطقه را رقم می زند/ آمریکا شریک جنگ غزه است


معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه آمریکا شریک رژیم صهیونیسیت در تجاوز به نوار غزه است، گفت که نبرد کنونی در غزه و لبنان رژیم اشغالگر را از توسعه طلبی در منطقه بازمی دارد.

- معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه آمریکا شریک رژیم صهیونیسیت در تجاوز به نوار غزه است، گفت که نبرد کنونی در غزه و لبنان رژیم اشغالگر را از توسعه طلبی در منطقه بازمی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که نبرد فعلی در نوار غزه و لبنان رژیم صهیونیستی را از توسعه طلبی در منطقه باز می دارد.

محمد الهندی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره افزود: برخی به دنبال این هستند که نبرد کنونی را تنها نبرد فلسطینیان نشان دهند.

هدف رژیم اشغالگر گسترش نفوذ به کل منطقه است و نبرد کنونی عاملی است که سرنوشت منطقه را رقم خواهد زد.

وی تصریح کرد: اشغالگران تلاش می کنند فلسطینی ها را از نوار غزه آواره کنند.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی کوچاندن اجباری ساکنان غزه و احدث مجدد شهرک های صهیونیستی را در این باریکه خواستار شده است.

محمد الهندی خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی در منطقه ایجاد شد تا مردم را به بردگی بکشد و بعضی نمی خواهند که از این بردگی رهایی یابند و آزاد شوند.


برچسب ها: جنبش جهاد اسلامی فلسطین - جهاد اسلامی فلسطین - جنبش جهاد اسلامی - رژیم اشغالگر - جهاد اسلامی - منطقه - نبرد
آخرین اخبار سرویس:

نبرد کنونی، سرنوشت منطقه را رقم می زند/ آمریکا شریک جنگ غزه است

نبرد کنونی، سرنوشت منطقه را رقم می زند/ آمریکا شریک جنگ غزه است