مطالب مرتبط:
آماری عجیب از تخصیص بودجه به بانوان تهرانی
فیلم/ آماری عجیب از تخصیص بودجه به بانوان در تهران
آماری از فاجعه ای که بر سر استقلال آمده است / موسیمانه ناجی آبی ها می شود؟
4 نکته آماری از ال کلاسیکو
سرشماری عمومی کشاورزی؛ از مهم ترین رویدادهای آماری کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آبان 1403 ساعت 15:552024-10-27اجتماعي

آماری عجیب از تخصیص بودجه به بانوان در پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهره جعفری مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران درباره میزان بودجه زنان در تهران گلایه گفت: متأسفانه تهران به عنوان پایتخت در این باره محروم است؛ - مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران گفت: بودجه اختصاص یافته برای 7 میلیون زن در پایتخت یک میلیاردتومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهره جعفری مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری تهران درباره میزان بودجه زنان در تهران گلایه گفت: متأسفانه تهران به عنوان پایتخت در این باره محروم است؛ استان با گسترگی فراوان دارای 16 فرمانداری است و حدود یک پنجم ظرفیت کشور را در خود جای داده است که قطعاً باید حمایت ها و تخصیص بودجه و ظرفیت ها متناسب با همین میزان در نظر گرفته شود، اما متأسفانه در بسیاری از موارد، تخصیص اعتبارات استان تهران در کنار بعضی از استان های دیگر که ظرفیت آنها یک پنجم، یک ششم و یا یک دهم ظرفیت جمعیت استان تهران هستند قرار می گیرد.

جعفری اظهار کرد: یک استان با 2 میلیون نفر جمعیت یک میلیارد تومان و تهران با بیش از 7 میلیون زن هم یک میلیارد تومان بودجه برای بانوان دریافت می کند.

در واقع متأسفانه بودجه ای که به استان تهران تخصیص داده شده در مقابل برخی از استان ها با یک پنجم ظرفیت تهران تخصیص داده شده است.


برچسب ها: استانداری تهران - تهران - زنان و خانواده - مدیرکل امور - استان - استانداری - امور زنان
آخرین اخبار سرویس:

آماری عجیب از تخصیص بودجه به بانوان در پایتخت

آماری عجیب از تخصیص بودجه به بانوان در پایتخت