مطالب مرتبط:
اجرای طرح مشارکت مردمی برای نظارت بر تولید و بازار در استان بوشهر
آغاز اجرای طرح سنجش نوآموزان پیش دبستانی در خوزستان
تکمیل فاز دوم بهسازی و اجرای طرح هادی روستای کوزره تا پایان آبان
اجرای طرح تشویقی رانندگان قانونمند توسط پلیس راهور فراجا
قرارداد دانشگاه آزاد آذربایجان غربی با 150 کارخانه، شرکت و نهاد برای اجرای «طرح پویش»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 12:102024-10-23اقتصادي

اجرای سالانه بیش از 30 طرح آماری در استان زنجان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: پیشرفت و توسعه هر کشور و یا سازمانی مستلزم یک برنامه ریزی کلان و جامع است.

  - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان عنوان کرد اجرای سالانه بیش از 30 طرح آماری در استان زنجان ایسنا/زنجان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: پیشرفت و توسعه هر کشور و یا سازمانی مستلزم یک برنامه ریزی کلان و جامع است.

  احمد خداوردی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه این مهم یا اختیار داشتن اطلاعات آماری و داده های دقیق امکان پذیر است، اظهار کرد: برای هر تصمیم گیری برای آینده نیاز به آمار است که مسئله نیز نیازمند تجربه، دقت و توان کارشناسی نیروهای متخصص با علم است.

وی با اشاره به وظیفه ذاتی سازمان برنامه و بودجه در کشور، ادامه داد: در استان زنجان نیز وظیفه این سازمان، هماهنگی و اقدامات مربوط بر نظام برنامه ریزی در سطح استان است که با قوانین و الزامات کشوری هماهنگ هستیم .

خداوردی با اشاره به اشاره به اینکه در حال حاضر در اولین سال برنامه هفتم هستیم، افزود: یکی از بخش هایی که در سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام می شود اجرای طرح های آماری است که به صورت مشترک در همه استان ها به مدیریت واحد مرکز آمار اتفاق می افتد.


برچسب ها: سازمان مدیریت و برنامه ریزی - استان زنجان - برنامه ریزی - رییس سازمان مدیریت - برنامه - سازمان - سازمان مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سالانه بیش از 30 طرح آماری در استان زنجان

اجرای سالانه بیش از 30 طرح آماری در استان زنجان