مطالب مرتبط:
جرم مزاحمت تلفنی نیازمند قانونگذاری و جرم انگاری ویژه است
کوچک انگاری حمله اسراییل توسط صداوسیما/ این سخنان خلاف تصریح رهبری است
اپراتور تماس تلفنی (حضوری) - خانم
کارشناس فروش تلفنی - خانم
اختلال در برقراری ارتباط تلفنی 115/شماره جایگزین اعلام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 آبان 1403 ساعت 11:052024-10-28حوادث

مزاحمت تلفنی نیازمند قانونگذاری و جرم انگاری ویژه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، یکی از مسائلی که سازمان اورژانس (115) و همچنین سازمان امداد و نجات کشور (112) را مشغول خود کرده، مسئله مزاحمت های تلفنی برای تکنسین های اپراتورها است.

در کشور حدود 10 درصد از تماس ها با سامانه 115 مختص مزاحمت تلفنی بوده، گزارش ها در این خصوص حاکی از این است که معاون حقوقی سازمان اورژانس کشور در حال تنظیم شکایت نامه برای برخورد قضایی با مزاحمین تلفنی است.

چندی پیش نیز رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه 51 درصد تماس ها مختص مزاحمان تلفنی بوده، بیان کرد؛ که از ابتدای امسال تاکنون بیش از 208 هزار مرتبه مزاحمت برای شماره 112 هلال احمر ایجاد شده است.

در همین راستا، حسین عسگری راد وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای مرکز در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص مزاحمت های تلفنی برای تکنسین های اپراتور اورژانس و نیروهای امداد و نجات بیان کرد: ایجاد مزاحمت تلفنی برای نیروهای امدادگر جرم محسوب می شود.

به عبارتی این جرم فراتر از ایجاد مزاحمت است و قانونگذار باید برای آن مجازات سنگینی پیش بینی کند.

این وکیل دادگستری گفت: گاهی اوقات دیده شده شخصی هزاران بار زنگ زده و برای کادر امدادی ایجاد مزاحمت کرده است، با مزاحمت تلفنی نه تنها وقت نیروها گرفته شده بلکه فضای بی اعتمادی نیز در جامعه ایجاد می شود.


برچسب ها: سازمان امداد و نجات - مزاحمت - سازمان اورژانس - سازمان - سازمان امداد - مزاحمت تلفنی - امداد و نجات
آخرین اخبار سرویس:

مزاحمت تلفنی نیازمند قانونگذاری و جرم انگاری ویژه است

مزاحمت تلفنی نیازمند قانونگذاری و جرم انگاری ویژه است