مطالب مرتبط:
گزارش تصویری| پیروزی گل گهر سیرجان در اصفهان مقابل ذوب آهن
لیگ فوتبال زنان؛ جشنواره گل خاتون بم در اصفهان در روز شکست ملوان
فوتبال لیگ فوتبال زنان؛ جشنواره گل خاتون بم در اصفهان در روز شکست ملوان
گزارش تصویری| پیروزی گل گهر سیرجان در اصفهان مقابل ذوب آهن
دیدار تیم های فوتبال بانوان تام اصفهان- خاتون بم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1403 ساعت 13:252024-10-26حوادث

وقوع 79 فقره حریق در مراتع اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 79 فقره حریق در مراتع سطح استان اصفهان رخ داده و به 234 هکتار از زمین های مرتعی خسارت زده است.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 79 فقره حریق در مراتع سطح استان اصفهان رخ داده و به 234 هکتار از زمین های مرتعی خسارت زده است.

منصور شیشه فروش امروز شنبه (5آبان ماه) در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ح‍ریق در مراتع روستای نیسیان واقع در بخش برزواند شهرستان اردستان، به مساحت 7800 مترمربع، در بعدازظهر روز گذشته (4آبان ماه) به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: آتش سوزی در 3 هکتار از اراضی مرتعی رودآباد شهرستان سمیرم نیز در روز پنجشنبه (3آبان ماه) کنترل شد، اما به پوشش گیاهی و مرتعی از گونه های گون ارژن و گیاهان علوفه ای آن خسارت زد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: در هر دو حادثه، عوامل یگان حفاظت از منابع طبیعی شهرستان های فوق با اقدام به موقع و با همکاری عوامل محلی به کنترل حریق در اراضی و پیشگیری از سرایت آن به مراتع دیگر موفق شدند.

شیشه فروش با بیان اینکه علت وقوع حوادث اخیر نیز عوامل انسانی گزارش شده است، توضیح داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 79 فقره حریق در مراتع سطح استان اصفهان رخ داده و به 234 هکتار از زمین های مرتعی خ


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - استانداری اصفهان - بحران استانداری - اصفهان - مدیریت بحران - استانداری
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 79 فقره حریق در مراتع اصفهان

وقوع 79 فقره حریق در مراتع اصفهان