مطالب مرتبط:
سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار می شود
سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار می شود
همه امکانات و ظرفیت های شرکت نفت در خدمت افزایش تولید قرار دارد
افشای قرارداد مدافع پرسپولیس در آنتن زنده!
تخصیص 70 درصدی بودجه برای تحرک بخشی به تولید و اشتغال پایدار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آبان 1403 ساعت 15:052024-10-24سياسي

در خدمت آنتن و تولید محتوای فاخر هستیم


پیمان جبلی در نشست سراسری طرح و برنامه رسانه با اشاره به ورزیده شدن همکاران با توجه به تحولات ملی و منطقه ای گفت با گذرگاه های مهمی روبه رو شدیم و نقاط قوت ما بیش از پیش نمایان شد.

- پیمان جبلی در نشست سراسری طرح و برنامه رسانه با اشاره به ورزیده شدن همکاران با توجه به تحولات ملی و منطقه ای گفت با گذرگاه های مهمی روبه رو شدیم و نقاط قوت ما بیش از پیش نمایان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی در نشست سراسری طرح و برنامه ریزی رسانه ملی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران قدر انقلاب و جبهه مقاومت، متولیان حوزه برنامه ریزی سازمان را سربازان پای کار تحقق تحول خواند و خطاب به آن ها گفت: شما با نشاط، انگیزه و اراده درحال فعالیت اید تا ثابت کنید آرزوها، راهبردها و اهداف کلان تحولی حتماً قابلیت تحقق دارند.

وی افزود: آنچه در قالب تحول در سه بعد رویکردی، سازوکاری و محتوایی به عنوان سند مورد اجماع سازمان صدا و سیما به تأیید رهبر فرزانه انقلاب رسیده، امروز دیگر یک سندِ آرزوییِ تحقق نیافتنی نیست، شما ثابت می کنید که دست یافتی ست و محقق خواهد شد.

رییس رسانه ملی به افت و خیزها و تحولات سه سال پر حادثه اخیر کشور و منطقه اشاره کرد و گفت: صدا و سیما به عنوان سکوی نظام در فرهنگ سازی و قوه ناطقه جمهوری اسلامی


برچسب ها: پیمان جبلی - برنامه - برنامه ریزی - رسانه - تحول - سراسری - نقاط قوت
آخرین اخبار سرویس:

در خدمت آنتن و تولید محتوای فاخر هستیم

در خدمت آنتن و تولید محتوای فاخر هستیم