مطالب مرتبط:
محمودی: عملکرد پدافند هوایی بالاترین حد آمادگی دفاعی ایران را نشان داد
آمادگی پدافند هوایی ایران تحسین حماس را برانگیخت
حماس: آمادگی پدافند هوایی ایران در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی باعث اقتخار است
التماس اسراییل برای پاسخ ندادن ایران/ عربستان محکوم کرد/ انگلیس از ایران خواست «پاسخ ندهد»/حماس: آمادگی پدافند هوایی ایران قابل تحسین است
آمادگی پدافند هوایی ایران تحسین حماس را برانگیخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1403 ساعت 16:552024-10-26سياسي

پدافند هوایی ایران در بالاترین سطح آمادگی قرار داشت


نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت:پدافند هوایی ایران در بالاترین سطح آمادگی بود،با تمام توان و آمادگی ایستاد،هر آمادگی هزینه ای دارد و هزینه آن شهادت 2 جوان بود.

- اهواز - نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت:پدافند هوایی ایران در بالاترین سطح آمادگی بود،با تمام توان و آمادگی ایستاد،هر آمادگی هزینه ای دارد و هزینه آن شهادت 2 جوان بود.

محمد امیر در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص حمله شب گذشته اسراییل به کشور جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران همیشه این گفتمان را دارد که تعلل نمی کنیم و شتاب زده هم عمل نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه باید ابعاد حمله بررسی تا میزان خسارت ها مشخص شود، تصریح کرد: این باید بررسی شود که اسراییل چگونه جرأت کرده دست به چنین اقدامی بزند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افزود: حضرت آقا هر جا در این بحث وارد شده اند، فرمودند سعی می کنیم به همان مقدار جوابشان را بدهیم، لذا اگر میزان حمله در حد جواب بود که انجام خواهیم داد.

امیر گفت: دیگر کشورها می دانند تنها جمهوری اسلامی ایران است که می تواند اسراییل را سر جای خود بنشاند لذا نگاه آنها به این است که ایران چه قدمی بر می دارد.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - آمادگی - جمهوری اسلامی ایران - نماینده مردم - شورای اسلامی - اسلامی - ایران
آخرین اخبار سرویس:

پدافند هوایی ایران در بالاترین سطح آمادگی قرار داشت

پدافند هوایی ایران در بالاترین سطح آمادگی قرار داشت