مطالب مرتبط:
همایش «حزب الله زنده است» در قم برگزار می شود
حمله گسترده حزب الله لبنان به سرزمین های اشغالی
حزب الله چه موشک های به اسراییل شلیک کرده است؟
39 عملیات حزب الله علیه اشغالگران در روز سه شنبه
انفجار در تل آویو/ حمله ترکیبی گسترده حزب الله به حیفا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 12:502024-10-23سياسي

همایش «حزب الله زنده است» در قم برگزار می شود


معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: همایش «حزب الله زنده است» روز دوشنبه هفتم آبان ماه در سالن همایش های بین المللی غدیر قم با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار خواهد شد.

- قم- معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: همایش حزب الله زنده است روز دوشنبه هفتم آبان ماه در سالن همایش های بین المللی غدیر قم با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید روستا آزاد پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری همایش حزب الله زنده است که در سالن جلسات همایش های بین المللی غدیر در قم برگزار شد، اظهار کرد: اگر کسی بخواهد اسم این جنگ امروز را جنگ جهانی سوم بگذارد، خالی از واقعیت نیست.

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: این سکوت، اهتمام و حمایت کشورهای غربی، عبری و عربی و برخی با سکوت و تشویق و کمک خود به این باند جنایت کار قابل تحمل نیست.

وی ابراز کرد: به برکت این خون های مظلوم شر اسراییل غاصب از سر مسلمانان و لبنان کم خواهد شد و این را یقین بدانید که زوال صهیون یک وعده الهی است و به زودی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام روستا آزاد تصریح کرد: ایستادگی مردم لبنان و فلسطین در مقابل شرارت های رژیم صهیونسیتی و موالی اش از نصرت های الهی است چراکه دشمنان تا دندان مسلح از تمام توان خود برای نابودی اسلا


برچسب ها: دفتر تبلیغات اسلامی - نماینده ولی فقیه در سپاه - تبلیغات اسلامی - همایش - معاون فرهنگی - نماینده ولی فقیه - حزب الله
آخرین اخبار سرویس:

همایش «حزب الله زنده است» در قم برگزار می شود

همایش «حزب الله زنده است» در قم برگزار می شود