مطالب مرتبط:
اجرای 120 میلیارد تومان پروژه و تأمین آب شرب پایدار در روستای دوشان
تأمین آب شرب پایدار در روستای دوشان
خانه روزنامه نگاران شهر، آماده بهره برداری است
بهره برداری از درمانگاه در میناب
دولت برای توجیه نرخ بهره بانکی نرخ واقعی تورم را اعلام نمی کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1403 ساعت 11:102024-10-26اقتصادي

152خانوار روستایی مهاباد از آب شرب پایدار بهره مند شدند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: با اتمام عملیات اجرایی حفر چاه در مجتمع قلعه جوق مهاباد، 152 خانوار روستایی تحت پوشش این مجتمع از آب شرب پایدار و بهداشتی برخوردار شدند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: با اتمام عملیات اجرایی حفر چاه در مجتمع قلعه جوق مهاباد، 152 خانوار روستایی تحت پوشش این مجتمع از آب شرب پایدار و بهداشتی برخوردار شدند.

محمداشرفی افزود: با توجه به بررسی و پیش بینی های انجام شده در خصوص شرایط نیاز آبی مجتمع قلعه جوق و بمنظور افزایش ذخیره سازی در زمان پیک مصرف، حفر یک حلقه چاه آب شرب در روستای قورغان به عمق 40 متر و آبدهی 5 لیتر در ثانیه انجام شد.

وی افزود: در این راستا همچنین عملیات تکمیل لوله گذاری خط انتقال روستای قورغان به طول یک هزار و 600متر با لوله پلی اتیلن سایز 160 نیز اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آبفای آذربایجان غربی، اشرفی گفت: با اجرای این طرح 560 نفر جمعیت ساکن در این مجتمع شامل روستاهای قورغان ، قلعه جوق و کانی کوتر از آب شرب سالم بهداشتی و پایدار برخوردار شدند.

انتهای پیام


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - آذربایجان غربی - خانوار روستایی - آب شرب پایدار - روستای - شرکت آب و فاضلاب - شرب پایدار
آخرین اخبار سرویس:

152خانوار روستایی مهاباد از آب شرب پایدار بهره مند شدند

152خانوار روستایی مهاباد از آب شرب پایدار بهره مند شدند