مطالب مرتبط:
رفع ریشه ای مسائل بازار سرمایه زمان بر است
رییس سازمان بورس: رفع ریشه ای مسائل بازار سرمایه زمان بر است
رفع ریشه ای مسائل بورس، زمان بر است
رفع ریشه ای مسائل بورس، زمان بر است
رونق بازار سرمایه های رُند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 15:202024-10-23اقتصادي

رفع ریشه ای مسائل بازار سرمایه زمان بر است


رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در بعضی موضوعات مرتبط با بازار سرمایه، در لایحه بودجه با محدودیت ها و مقاومت هایی روبه رو بودیم اما با اتخاذ یک رویکرد فعال برای حل مسائل، - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در بعضی موضوعات مرتبط با بازار سرمایه، در لایحه بودجه با محدودیت ها و مقاومت هایی روبه رو بودیم اما با اتخاذ یک رویکرد فعال برای حل مسائل، پیشنهادهایی ارائه کردیم که آثار آن در بودجه تنظیم شده دولت آشکار است.

البته لازم است برخی دیگر از بندهای لایحه بودجه به نفع تولید و بازار سرمایه تغییر کند که ایجاد این تغییر، نیازمند کمک و همکاری همه فعالان بازار سرمایه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت اله صیدی در نشست مشترک با اعضای هیئت مدیره و دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری با اشاره به این که مسائل و مشکلات موجود بر سر راه بازار سرمایه باید همسو و همراه با یکدیگر برطرف شوند، اعلام کرد: مسایل روز تأثیرگذار بر روند بازار، مربوط به چند ماه گذشته نیست بلکه انباشته شده از دوره های مختلف است که اکنون شاهد تأثیر آن ها بر روند معاملات بازار سهام هستیم.

وی با بیان این که برای حل و فصل موارد تأثیرگذار بر بازار باید جدی بود و به آن زمان داد، گفت: شاید مشکلات مانند کلافی سردرگم به نظر بیایند اما باید فرصت داده شود تا به صورت تدریجی گره ه


برچسب ها: بازار سرمایه - سازمان بورس و اوراق بهادار - سرمایه - لایحه بودجه - رییس سازمان بورس - بازار - اوراق بهادار
آخرین اخبار سرویس:

رفع ریشه ای مسائل بازار سرمایه زمان بر است

رفع ریشه ای مسائل بازار سرمایه زمان بر است