توضیحاتی برای اجرای طرح باک پُرشرکت ملی پخش فراردهای نفتی در پاسخ به اظهارات نایب رییس کمیسیون حمل و نقل، ترانزیت و لجستیک اتاق بازرگانی ایران که می گوید اجرای طرح فول باک باعث شده کامیون های داخلی امکان رقابت با کامیون های خارجی را از دست بدهند و در برخی مناطق مرزی بار صادراتی روی زمین مانده است، - شرکت ملی پخش فراردهای نفتی در پاسخ به اظهارات نایب رییس کمیسیون حمل و نقل، ترانزیت و لجستیک اتاق بازرگانی ایران که می گوید اجرای طرح فول باک باعث شده کامیون های داخلی امکان رقابت با کامیون های خارجی را از دست بدهند و در برخی مناطق مرزی بار صادراتی روی زمین مانده است، توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس طرح فول باک یا باک پر که از مصوبات ابلاغی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور به استانداری ها است، میزان سوخت داخل باک کامیون های ایرانی خروجی از کشور بر اساس باک پر محاسبه و وجه آن بر اساس نرخ تعادلی مرزی دریافت و به حساب خزانه دولت واریز می شود. طرح باک پر در سال های 1392 تا 1393 در چند نقطه مرزی از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور اجرایی شد، آنطور که فاطمه قنبرپور - رییس کمیسیون حمل و نقل، ترانزیت و لجستیک اتاق بازرگانی ایران به ایسنا گفته برای صادرات کنسانتره در مناطق مرزی از جمله آذربایجان غربی دچار مشکل هستیم، در حال حاضر در مرزها طرح فول باک برچسب ها: اتاق بازرگانی ایران - کامیون - اتاق بازرگانی - رییس کمیسیون - مناطق مرزی - مبارزه با قاچاق کالا - نایب رییس |
آخرین اخبار سرویس: |