مطالب مرتبط:
آغاز مراحل نصب دستگاه «پت اسکن» در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس/ بهره برداری به زودی انجام می شود +فیلم
 810 میلیارد ریال تسهیلات برای خرید توافقی زرشک در خراسان جنوبی اختصاص یافت
کشف 3 تن قهوه قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در ملارد
مالک اتوبوس قاچاقچی سوخت در سیرجان 64 میلیارد ریال جریمه شد
فروش 430 میلیارد ریال اموال تمکیلی در استان مرکزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1403 ساعت 23:352024-10-26اقتصادي

نصب 132 میلیارد ریال تجهیزات جدید در بیمارستان شهید قلی پور بوکان


مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: تجهیزات جدید به ارزش بیش از 132 میلیارد ریال در راستای توسعه خدماتی بیمارستان شهید قلی پور این شهرستان نصب شده است.

- ارومیه- مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: تجهیزات جدید به ارزش بیش از 132 میلیارد ریال در راستای توسعه خدماتی بیمارستان شهید قلی پور این شهرستان نصب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی حسین زاده در این زمینه افزود: بیمارستان شهید قلی پور بوکان به دومین دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس تجهیز شده که برای راه اندازی آن بیش از 100 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: این بیمارستان پس از مرکز آذربایجان غربی، ارومیه به دومین شهر جنوب استان تبدیل شده که دارای 2 دستگاه پیشرفته سی تی اسکن 16 اسلایسی بوده که در راستای ارائه خدمات بهتر و در زمان کمتر تهیه شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان از بهره برداری دومین دستگاه رادیولوژی ثابت دیجیتال بیمارستان شهید دکتر قلی پور گفت: برای فعال سازی این بخش از بیمارستان اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال صرف شده است.

حسین زاده با اشاره به ساماندهی سیستم بایگانی ریلی بیمارستان ادامه داد: با توجه به حجم زیاد اسناد و مدارک بیمارستانی، ایجاد بایگانی ریلی از نیازهای اساسی و چندین ساله این بیمارستان بود که جهت امکان مدیریت، سازماندهی اسناد، صرفه جوی


برچسب ها: مدیر شبکه بهداشت و درمان - شبکه بهداشت و درمان - مدیر شبکه بهداشت - بیمارستان - بهداشت و درمان - شبکه بهداشت - میلیارد
آخرین اخبار سرویس:

نصب 132 میلیارد ریال تجهیزات جدید در بیمارستان شهید قلی پور بوکان

نصب 132 میلیارد ریال تجهیزات جدید در بیمارستان شهید قلی پور بوکان