مطالب مرتبط:
بازدید هیاتی از کمیسیون امنیت ملی از جزایر سه گانه ایرانی
بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از جزیره بوموسی
بازدید کمیسیون امنیت ملی مجلس از جزایر سه گانه خلیج فارس
بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از جزیره بوموسی
بررسی و بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از جزایر سه گانه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آبان 1403 ساعت 14:452024-10-25سياسي

بازدید هیاتی از کمیسیون امنیت ملی از کارخانجات نیروی دریایی ارتش


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بازدید هیاتی از این کمیسیون از کارخانجات نیروی دریایی ارتش در بندرعباس و صنایع دریایی شهید درویشی خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بازدید هیاتی از این کمیسیون از کارخانجات نیروی دریایی ارتش در بندرعباس و صنایع دریایی شهید درویشی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم رضایی با اشاره به سومین روز سفر نظارتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی در سومین روز سفر نظارتی به جنوب و جنوب شرق کشور با همراهی امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش از کارخانجات نیروی دریایی در منطقه یکم دریایی ارتش در بندرعباس بازدید کردند.

وی افزود: اعضای کمیسیون از بخش های مختلف مجموعه کارخانجات نیروی ارتش، کارگاه ها، حوضچه ها و دیگر بخش ها بازدید کردند؛ ماموریت کارخانجات، تجهیز و تعمیر و ساخت و نوسازی در حوزه نیروی دریایی است.

رضایی با اشاره به بازید اعضای کمیسیون از ناوشکن زاگرس، تولید کارخانجات نیروی دریایی ارتش گفت: در جلسه مشترکی با فرمانده نیروی دریایی و سایر فرماندهان، امیر ایرانی گزارشی از آخرین وضعیت نیروی دریایی و وضعیت منطقه، فعالیت ها، اقدامات و برنامه های نیروی دریایی ارتش ارائه دادند که از جمله آن، فعالیت هایی اسکور


برچسب ها: کمیسیون امنیت ملی - نیروی دریایی ارتش - کمیسیون امنیت - نیروی دریایی - کمیسیون - دریایی - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی
آخرین اخبار سرویس:

بازدید هیاتی از کمیسیون امنیت ملی از کارخانجات نیروی دریایی ارتش

بازدید هیاتی از کمیسیون امنیت ملی از کارخانجات نیروی دریایی ارتش