مطالب مرتبط:
تسلیت رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی شهادت سیدهاشم صفی الدین
استاندار تهران شهادت سیدهاشم صفی الدین را تسلیت گفت
تسلیت جامعهالمصطفی در پی شهادت سیدهاشم صفی الدین
استاندار تهران شهادت سیدهاشم صفی الدین را تسلیت گفت
صالحی: شهادت سیدهاشم صفی الدین رسوایی رژیم صهیونیستی را برملا کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آبان 1403 ساعت 15:052024-10-24سياسي

صالحی شهادت سیدهاشم صفی الدین را تسلیت گفت


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی شهادت سیدهاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی جنبش مقاومت اسلامی لبنان را تسلیت گفت.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی شهادت سیدهاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی جنبش مقاومت اسلامی لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی شهادت سیدهاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی جنبش مقاومت اسلامی لبنان را تسلیت گفت.

مشروح متن این پیام را در ادامه می خوانید: مِنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا خبر شهادت مجاهد مقاوم، رییس شورای اجرایی جنبش مقاومت اسلامی لبنان، جناب سیدهاشم صفی الدین رضوان الله علیه از یک سو برگ دیگری از رسوایی رژیم جنایتکار صهیونیستی و سکوت بزدلانه مجامع جهانی و دولت های مدعی حقوق انسانی را برملا کرد و از سوی دیگر غریو مظلومیت و بی پناهی مردم مقاوم لبنان و فلسطین را به گوش جهانیان رساند.

اگرچه رفتارهای سبعانه دژخیم صهیونیست در ماه های اخیر یاران و همراهان جبهه مقاومت را داغدار و ماتم زده کرد، اما به برکت خون های ریخته شده ای که به فیض شهادت نائل گشتند، درخت تنومند آزادگی و ایستادگی پرثمرت


برچسب ها: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مقاومت اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد - صفی الدین - اسلامی - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

صالحی شهادت سیدهاشم صفی الدین را تسلیت گفت

صالحی شهادت سیدهاشم صفی الدین را تسلیت گفت