مطالب مرتبط:
نان سنتی 33 درصد پروتیین مردم را تامین می کند 
نان سنتی 33 درصد پروتیین مردم را تامین می کند 
رفتار عجیب مردم با کوسه ای در سواحل ایران +فیلم
این خبر دل ایرانی ها را شاد کرد | وعده پزشکیان به مردم ایران
یک مقام اطلاعاتی آمریکا: ایران، روسیه و چین با دامن زدن به مباحث اختلاف برانگیز تلاش می کنند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بین مردم آمریکا تفرقه ایجاد کنند / آنها احتمالا بعداز رای گیری مشروعیت روند انتخابات را زیر سوال ببرند؛ ممکن است حتی اقدامات خشونت آمیز عملی را مدنظر قرا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 12:152024-10-23پزشكي

نان سنتی حدود 33 درصد پروتیین مردم ایران را تأمین می کند


معاون انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور گفت: طبق آمارها نان سنتی حدود 33 درصد پروتیین مردم ایران را تامین می کند.

- نان سنتی حدود 33 درصد پروتیین مردم ایران را تأمین می کند کرج- معاون انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور گفت: طبق آمارها نان سنتی حدود 33 درصد پروتیین مردم ایران را تامین می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله زرگران ظهر چهارشنبه در حاشیه رویداد تبادل فناوری با محوریت چالش های موجود در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی که در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: جدیدترین خروجی کاری این مجموعه بررسی مصرف محصولات غذایی در کشور است که اطلاعات مفیدی را به سیاستگذاران و صنعتگران حوزه سلامت می دهد.

وی بیان کرد: اینکه ایرانیان چه چیزی و به چه مقدار می خورند، همواره مبنای مداخلات حوزه سلامت و تغذیه است.

از سوی دیگر این مجموعه برنامه مراقبت غذا و تغذیه را ارائه می دهد و نقشه تغذیه ای کشور را در اختیار دارد و به طور مثال می داند که کمبود ریزمغذی ها در کدام استان ها حادتر و این کمبود از چه جهتی است و شواهد این موضوعات را نیز در اختیار دارد.

معاون انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور با اشاره به اینکه نوآوری تجاری در صنعت غذا می تواند یک محصول را از نظر بازار پسندی


برچسب ها: مردم ایران - نان سنتی - پروتیین - ایران - صنایع غذایی - غذایی - حوزه سلامت
آخرین اخبار سرویس:

نان سنتی حدود 33 درصد پروتیین مردم ایران را تأمین می کند

نان سنتی حدود 33 درصد پروتیین مردم ایران را تأمین می کند