مطالب مرتبط:
استاندار همدان: ورزش های همگانی راهی کم هزینه برای حفظ نشاط و تندرستی جامعه است
فیروزی: هزینه در ورزش سرمایه گذاری برای سلامت جامعه است
فیروزی: هزینه در ورزش سرمایه گذاری برای سلامت جامعه است
هزینه در ورزش سرمایه گذاری برای سلامت جامعه است
دیدار رییس هلال احمر کشورمان با سفیر ایران در سوییس/ نحوه امدادرسانی و ارسال ایمن محموله های اهدایی مردم به لبنان، محور اصلی گفت و گوی طرفین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آبان 1403 ساعت 10:202024-10-25ورزشي

ورزش همگانی اولویت اصلی جامعه شود


استاندار همدان بر اهمیت توسعه ورزش همگانی در جامعه تأکید و خاطرنشان کرد: ورزش همگانی باید به یکی از اولویت های اصلی جامعه تبدیل شود.

- ایسنا/همدان استاندار همدان بر اهمیت توسعه ورزش همگانی در جامعه تأکید و خاطرنشان کرد: ورزش همگانی باید به یکی از اولویت های اصلی جامعه تبدیل شود.

حمید ملانوری شمسی امروز جمعه 4 آبان در همایش بزرگ پیاده روی که به مناسبت هفته تربیت بدنی و نیروی انتظامی برگزار شد، حضور گسترده ورزشکاران و شهروندان را در این رویداد ارزشمند توصیف و از استقبال خوب مردم قدردانی کرد.

وی ضمن تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش های همگانی که موفق به کسب رتبه سوم کشوری شده اند، اظهار کرد: ورزش همگانی باید به یکی از اولویت های اصلی جامعه تبدیل شود، چرا که علاوه بر سلامت جسمانی، سلامت روحی را نیز تقویت می کند و در کنار هم قرار گرفتن اقشار مختلف مردم در این نوع فعالیت ها به انسجام اجتماعی کمک می کند.

ملانوری شمسی با اشاره به افزایش مشکلات ناشی از کم تحرکی از مسئولان خواست به بازسازی و ترویج ورزش های بومی و محلی توجه بیشتری داشته باشند و نقش این ورزش ها را در بهبود وضعیت سلامت جامعه برجسته دانست.

علیرضا حقیقی -مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان- نیز در این همایش، از همراهی و حمایت تمامی دستگاه های اجرایی استان در برگ


برچسب ها: ورزش همگانی - همگانی - ورزش - توسعه ورزش همگانی - جامعه - استاندار همدان - اولویت
آخرین اخبار سرویس:

ورزش همگانی اولویت اصلی جامعه شود

ورزش همگانی اولویت اصلی جامعه شود