مطالب مرتبط:
انتشار جزییاتی از حمله به نتانیاهو | محله لاکچری نشین خانه نتانیاهو کجاست؟
فوری / حزب الله: حمله به خانه نتانیاهو کار ما بود
حزب الله مسئولیت انحصاری حمله به خانه نتانیاهو را پذیرفت | انتقاد شدید از یک شبکه سعودی ؛ چرا ناراحت می شوید... | هشدار جدی به اسراییل
حزب الله مسئولیت حمله به خانه نتانیاهو را برعهده گرفت!
نگرانی همسایه های نتانیاهو پس از حمله پهپادی به خانه او
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 00:252024-10-22بين الملل

انتشار جزییاتی از حمله به خانه نتانیاهو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، سرخوشی نتانیاهو از اعلام خبر ترور یحیی سنوار ، رهبر فقید حماس در غزه 24 ساعت هم دوام نیاورد و ترس و دلهره جایگزین آن شد.

سایه ترسناک پهپاد صیاد 107 که از لبنان شلیک شده بود، اوایل صبح شنبه بر محل اقامت نتانیاهو افتاد و لحظاتی بعد صدای انفجار این پهپاد در اقامتگاه نتانیاهو آرامش صبحگاهی منطقه قیساریه در فلسطین اشغالی را بهم زد.

این اولین بار نبود که نتانیاهو هدف قرار می گرفت و به نظر می ‍رسد که نتانیاهو بعد از این از سایه خود نیز هراسناک خواهد بود.

هرچند گفته شده در زمان اصابت این پهپاد به محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی او و خانواده اش در آن جا نبوده ‍ و کسی آسیب ندیده، اما پیام این حمله پهپادی برای نتانیاهو بسیار روشن است: سایه به سایه بدنبال هستیم.

کدام پهپاد نتانیاهو را هدف قرار داد؟ منابع لبنانی از جمله المیادین، پهپاد شلیک شده به سوی محل اقامت نتانیاهو در صبح شنبه را از نوع همان پهپادی عنوان کرده که کمتر از یک هفته پیش سالن غذاخوری نظامیان گولانی را هدف قرار داد.

عملیاتی که بیش از 20 کشته و زخمی از میان نظامیان گولانی برجای گذاشت و اکنون نیز همان پهپاد اتاق خواب نتانیاهو را هدف گرفته است.


برچسب ها: نتانیاهو - پهپاد - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - سایه - اقامت - رژیم صهیونیستی - فلسطین اشغالی
آخرین اخبار سرویس:

انتشار جزییاتی از حمله به خانه نتانیاهو

انتشار جزییاتی از حمله به خانه نتانیاهو