مطالب مرتبط:
جنجال آفرینی دوباره آقای خاص!
رسانه های اسراییلی: گزارش تکان دهنده از مسکاف عام: چه چیزی اسراییل را شوکه کرد؟
راهبرد بیمه البرز تقویت نقش آفرینی در چرخه اقتصاد کشور است
روز سیاه برای جامعه رسانه ای
نقش آفرینی هیئات مذهبی در کمک رسانی به جبهه مقاومت مثال زدنی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آبان 1403 ساعت 23:102024-10-25سياسي

وفاق آفرینی برای رسانه  


رسانه با حضور و کثرت مخاطب است که هویت پذیر و هویت ساز می شود.

فراموش نکنیم رسانه بدون مخاطب علیرغم نشر، درحقیقت وجود ندارد! - رسانه با حضور و کثرت مخاطب است که هویت پذیر و هویت ساز می شود.

فراموش نکنیم رسانه بدون مخاطب علیرغم نشر، درحقیقت وجود ندارد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون صدیقی، روزنامه نگار پیشکسوت و مدرس روزنامه نگاری در یادداشتی نوشت: 1- بی تردید مهمترین وظیفه نماینده مدیران مسئول، تحقق خواست ها و پیوست های مطالبات مدیران مسئول رسانه هاست.

مطالبات برحق و گاه بجا مانده آنان در طول تاریخ تاسیس این تشکل؛ یعنی به رسمیت شناختن جایگاه رسانه به عنوان بنگاه فرهنگی و اقتصادی در پرتو آزادی رسانه که یکی از مهمترین ارکان توسعه ملی و پایدار است.

کوشش در احیای مرجعیت رسانه و به تبع ان ارتقای منزلت سزاوار شأن مدیران مسئول بی گمان از وظایف نماینده مدیران مسئول است و صد البته قدرت لابی نماینده مسئولان صرفنظر از توانایی و ظرفیت و تجارب شخصی او متاثر ازتشخص رسانه ای همه مدیران مسئول است.

فراموش نکنیم رسانه بدون مخاطب علیرغم نشر، درحقیقت وجود ندارد! رسانه با حضور و کثرت مخاطب است که هویت پذیر و هویت ساز می شود.

لازمه حضور، بازافرینی مرجعیت از دست رفته رسانه هاست.


برچسب ها: رسانه - مدیران - روزنامه نگار - نماینده - مخاطب - روزنامه نگار پیشکسوت - هویت
آخرین اخبار سرویس:

وفاق آفرینی برای رسانه  

وفاق آفرینی برای رسانه