مطالب مرتبط:
پیش بینی وضعیت آب و هوا آذربایجان غربی فردا جمعه 4 آبان ماه 1403 + هواشناسی آذربایجان غربی فردا
هشتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان شرقی
بارش برف و باران در آذربایجان غربی ادامه دارد
ظریف: ایران در دوران رهبر انقلاب به یک قدرت مطمئن تبدیل شد/ ایران می تواند هاب منطقه شود/ اسراییل به دنبال قربانی کردن آذربایجان است نه حمایت
اجرای طرح احیای مجموعه ریسباف اصفهان تا یک ماه آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آبان 1403 ساعت 23:202024-10-24سياسي

اجرای 20 طرح در نهمین دوره پایتخت کتاب ایران در آذربایجان غربی


مسئول اجرایی طرح های کتابخوانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: در راستای برگزاری نهمین دوره پایتخت کتاب ایران، - مسئول اجرایی طرح های کتابخوانی آذربایجان غربی خبر داد؛ اجرای 20 طرح در نهمین دوره پایتخت کتاب ایران در آذربایجان غربی ارومیه- مسئول اجرایی طرح های کتابخوانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: در راستای برگزاری نهمین دوره پایتخت کتاب ایران، این استان 20 طرح اجرا و 30 طرح نیز پیشنهاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرشید مرامی، با اشاره به برگزاری نهمین دوره طرح پایتخت کتاب ایران، گفت: امسال 20 طرح در استان اجرا و 30 طرح نیز پیشنهاد شده است.

وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله طرح های مختلفی در حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می کند که پایتخت کتاب ایران یکی از این طرح ها است و در این راستا هر سال یکی از شهرها به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب می شود.

مسئول امور رویدادهای کتابخوانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی افزود: یکی از اقدامات مؤثر در برگزاری این رویداد فرهنگی، تقویت نهادهای مردمی در حوزه کتاب و کتابخوانی است که موجب رونق کتاب و کتابخوانی شده است.


برچسب ها: پایتخت کتاب ایران - آذربایجان غربی - پایتخت کتاب - فرهنگ و ارشاد اسلامی - طرح های کتابخوانی - آذربایجان - اداره کل فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 20 طرح در نهمین دوره پایتخت کتاب ایران در آذربایجان غربی

اجرای 20 طرح در نهمین دوره پایتخت کتاب ایران در آذربایجان غربی