مطالب مرتبط:
رژیم صهیونیستی به دست جبهه مقاومت نابود خواهد شد
رژیم صهیونیستی از ترور شخصیت های جبهه مقاومت، بهره ای نخواهد بود
شهدای جبهه مقاومت هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکستند
رژیم صهیونیستی مشروعیت خود را 100 در صد از دست داده است
رزمندگان مقاومت لبنان در سه هفته اخیر دستکم 28 تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را منهدم کردند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آبان 1403 ساعت 13:352024-10-24سياسي

رژیم صهیونیستی به دست جبهه مقاومت نابود خواهد شد


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: امیدواریم به لطف خداوند متعال رژیم غاصب صهیونیستی به دست رزمندگان جبهه مقاومت نابود شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: امیدواریم به لطف خداوند متعال رژیم غاصب صهیونیستی به دست رزمندگان جبهه مقاومت نابود شود.

آیت الله مصطفی محامی امروز پنجشنبه با حضور در سازمان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان که به منظور عرض خدا قوت و قدردانی از زحمات و تلاش های اعضای جمعیت هلال احمر استان انجام شد ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا بیان کرد: شهدا با تقدیم جان خود همه ما را مدیون خود کردند و استقلال و امنیت کنونی کشور و نیز جبهه مقاومتی که امروزه شکل گرفته حاصل مجاهدت های همین شهداست که در دفاع مقدس جان خود را تقدیم کردند و ثمرات آن در جبهه مقاومت مشاهده می شود.

وی ضمن عرض تسلیت شهادت مردم مظلوم فلسطین و لبنان و همچنین شهادت سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان جبهه مقاومت بویژه شهید سیدحسن نصرالله، افزود: امیدواریم به لطف خداوند متعال اسراییل غاصب به دست رزمندگان جبهه مقاومت نابود شود.

امام جمعه زاهدان به اشاره به نقش مهم جمعیت هلال احمر در هنگام وقوع حوادث اظهار کرد: امیدواریم کشور ما از حوادث و بلایای طبیع


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - جبهه مقاومت - رژیم غاصب صهیونیستی - بلوچستان - مقاومت - نماینده ولی فقیه - امام جمعه زاهدان
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی به دست جبهه مقاومت نابود خواهد شد

رژیم صهیونیستی به دست جبهه مقاومت نابود خواهد شد