پاسخگویی به بیش از 8000 تماس در مرکز مدیریت راه های همدانمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: در شش ماهه ابتدای امسال به بیش از هشت هزار و 500 تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت راه های استان همدان پاسخ داده شده است. - پاسخگویی به بیش از 8000 تماس در مرکز مدیریت راه های همدان ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: در شش ماهه ابتدای امسال به بیش از هشت هزار و 500 تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت راه های استان همدان پاسخ داده شده است. مهرداد آهکی سه شنبه یکم آبان در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به شکایات ثبت شده در سامانه 141 مرکز مدیریت راه ها تا تاریخ 31 شهریور ماه 1403، اظهار کرد: کل شکایات ثبت شده در سامانه 2736 شکایت بوده که در حوزه راهداری مواردی از قبیل خرابی روسازی، آشکارسازی موقعیت غیرمنتظره و مخاطره آمیز، پاکسازی سطح راه (سنگریزه)، رفع عیب تابلوها و علائم، رفع چاله های مخاطره آمیز در جاده ها، پاکسازی سطح راه (لاشه حیوان)، شامل می شود. وی با توجه به تحلیل و جمع بندی شکایات ثبت شده در سامانه سوانح و حوادث جاده ای توسط این اداره کل در نیمه اول سال جاری، خاطرنشان کرد: مشکلات راه ها با 1706 شکایت بیشترین سهم از تماس های سامانه 141 را در بر می گیرد و بعد از آن مسائل حوزه حمل ونقل باری، مسافری، عوارضی ها، امداد خودرو و مراکز خدمات رفاهی، ایمنی و حریم راه موضوع تماس ها ب برچسب ها: مرکز مدیریت راه ها - مدیریت راه ها - مرکز مدیریت راه های همدان - استان همدان - همدان - مدیریت - راه ها |
آخرین اخبار سرویس: |