مطالب مرتبط:
کشف 3 میلیارد تومان ظروف آشپزخانه قاچاق در جنوب تهران
صفحه اول روزنامه های هرمزگان شنبه 5 آبان
هواشناسی هرمزگان شنبه 5 آبان
نماز در کلام شهدای هرمزگان
 تقدیر مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان از شهردار قشم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1403 ساعت 10:352024-10-26حوادث

کشف 480 هزار لیتر گازوییل قاچاق در آب های هرمزگان


فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از توقیف یک فروند شناور و کشف بیش از 480 هزار لیتر گازوییل قاچاق در آب های شهرستان میناب و بوموسی خبر داد.

- بندرعباس- فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از توقیف یک فروند شناور و کشف بیش از 480 هزار لیتر گازوییل قاچاق در آب های شهرستان میناب و بوموسی خبر داد.

به گزارش، سردار بهادر اسماعیلی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و مستمر با قاچاقچیان سوخت، مرزبانان پایگاه های دریابانی میناب و بوموسی با هدایت اطلاعاتی و عملیاتی مطلع شدند مخلان اقتصادی قصد دارند مقادیر بالایی سوخت را به وسیله شناورهای سوختی از سواحل خلیج فارس بارگیری و از مرزهای دریایی کشور خارج کنند.

وی افزود: مرزبانان استان حین پایش نوار مرزی و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به چندین فروند شناور حامل سوخت قاچاق که به وسیله مشک های بزرگ ماری شکل حمل می شدند، برخورد کردند.

این مقام ارشد مرزبانی در استان هرمزگان با اشاره به توقیف یک فروند شناور در این عملیات ها تصریح کرد: در بازرسی دقیق از یک فروند لنج و تعداد 3 مشک ماری شکل حاوی 483 هزار و 700 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل به ارزش 145 میلیارد ریال کشف شد.

سردار اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: 4 نفر متهم در این رابطه دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.


برچسب ها: گازوییل قاچاق - فرمانده مرزبانی - استان هرمزگان - شهرستان میناب - قاچاق - هرمزگان - گازوییل
آخرین اخبار سرویس:

کشف 480 هزار لیتر گازوییل قاچاق در آب های هرمزگان

کشف 480 هزار لیتر گازوییل قاچاق در آب های هرمزگان