مطالب مرتبط:
رشد اقتصادی و کاهش تورم به عنوان هدف عالی در برنامه هفتم سرلوحه احکام لایحه بودجه 1404
نشست خبری رییس سازمان برنامه و بودجه
نشست خبری رییس سازمان برنامه و بودجه
توضیحات رییس سازمان برنامه و بودجه درباره بودجه 1404 و پرداخت مطالبات بازنشستگان
نشست خبری رییس سازمان برنامه و بودجه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آبان 1403 ساعت 16:502024-10-22سياسي

سازمان برنامه و بودجه هم به شورای عالی بورس اضافه می شود


در بخش اول لایحه بودجه 1404 ، تکالیفی بر عهده وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان بورس و اوراق بهادار با همکاری سایر سازمان ها محول و عنوان شده که سازمان برنامه و بودجه کشور به اعضای شورای عالی بورس اضافه می شود.

- سازمان برنامه و بودجه هم به شورای عالی بورس اضافه می شود در بخش اول لایحه بودجه 1404 ، تکالیفی بر عهده وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان بورس و اوراق بهادار با همکاری سایر سازمان ها محول و عنوان شده که سازمان برنامه و بودجه کشور به اعضای شورای عالی بورس اضافه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز (سه شنبه یکم آبان ماه)، مسعود پزشکیان - رییس جمهور- بخش اول لایحه بودجه 1404 را تقدیم مجلس کرد که دومین بودجه بعد از اجرای قانون برنامه هفتم توسعه است.

براساس اطلاعات موجود در بخش تأمین مالی و داخلی بخش اول لایحه سال آینده، سازمان بورس و اوراق بهادار مکلف شده است بر اساس الگوی اعلامی خزانه داری کل کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دسترسی برخط و مشاهده مانده اوراق منتشرشده دولت در سبد دارایی (پرتفوی) تمامی دارندگان حقوقی اوراق مذکور را اعم از بانک ها، مؤسسات مالی و اعتباری، صندوق های با درآمد ثابت را برای خزانه داری کل کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی فراهم کند.


برچسب ها: سازمان برنامه و بودجه - سازمان بورس و اوراق بهادار - شورای عالی بورس - سازمان - برنامه و بودجه - سازمان برنامه - سازمان برنامه و بودجه کشور
آخرین اخبار سرویس:

سازمان برنامه و بودجه هم به شورای عالی بورس اضافه می شود

سازمان برنامه و بودجه هم به شورای عالی بورس اضافه می شود