مطالب مرتبط:
دیدار روسای جمهور ایران و آفریقای جنوبی/ پزشکیان: حضور ایران در بریکس می تواند تاثیرگذاری ابزار تحریم های غیرمنصفانه را کاهش دهد/ رامافوزا: ایران را دوست خود می دانیم و از هر فرصتی برای گسترش روابط استفاده خواهیم کرد
شکست سنگین نوجوانان ایران مقابل کره شمالی
شکست سنگین نوجوانان ایران در مقدماتی آسیا
شکست سنگین نوجوانان ایران در مقدماتی آسیا
پزشکیان: حضور ایران در بریکس می تواند تاثیرگذاری ابزار تحریم های غیرمنصفانه را کاهش دهد/ رامافوزا: ایران را دوست خود می دانیم و از هر فرصتی برای گسترش روابط استفاده خواهیم کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آبان 1403 ساعت 10:452024-10-24سياسي

قدم متعدیان به خاک ایران را خواهیم شکست


هر کس در هر جایگاهی بخواهد به کشور تعدی کند و یا قدمی اشتباه بردارد آن قدم را خواهیم شکست و چشم ناثوابش را کور می کنیم.

- بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هر کس در هر جایگاهی بخواهد به کشور تعدی کند و یا قدمی اشتباه بردارد آن قدم را خواهیم شکست و چشم ناثوابش را کور می کنیم.

به گزارش، سردار علیرضا تنگسیری در اجتماع بسیجیان شهرستان ابوموسی اظهار کرد: جزایر پاره ای از ایران است و همچنان ایرانی باقی می ماند.

وی افزود: ما همواره پیام و دست صلح و دوستی را به سمت همسایگان دراز کرده ایم، اما هرکس در هر جایگاهی بخواهد به این کشور تعدی کند و یا قدمی اشتباه بردارد آن قدم را خواهیم شکست و چشم نا ثوابش را کور می کنیم.

تنگسیری دشمنان فرا منطقه ای را مخاطب قرار داده و گفت: ما دشمن را می شناسیم و به آنان تودهنی خواهیم زد چرا که ما ملتی هستیم که هرگز سر خم نمی کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: انگلستان خبیث نقشه ای را نه تنها برای ایران بلکه در همه کشورهای مسلمان بین عراق و کویت، کویت و عربستان، عربستان و قطر و بین امارت و عمان پایه گذاری کرده تا هر زمانی دلشان خواست کشورها را در مقابل یکدیگر قرار دهند.


برچسب ها: فرمانده نیروی دریایی سپاه - فرمانده نیروی دریایی - نیروی دریایی سپاه - نیروی دریایی - سردار علیرضا تنگسیری - اشتباه - شکست
آخرین اخبار سرویس:

قدم متعدیان به خاک ایران را خواهیم شکست

قدم متعدیان به خاک ایران را خواهیم شکست