مطالب مرتبط:
بحرینی: رژیم اسراییل در پی تبدیل لبنان به غزه ای دیگر است
حمله به مردم بی دفاع غزه و لبنان خوی وحشیگری اسراییل را آشکار کرد
اذعان ارتش اسراییل به هلاکت 5 نظامی خود در جنوب لبنان
کانال 12 اسراییل: برآورد ها حاکی از آن است که پاسخ اسراییل به ایران نزدیک و در راه است / تهران متوجه شده که پاسخ تل آویو نزدیک است
احمد خاتمی: جزایر سه گانه ملک ایران بوده، هست و خواهد بود/ دولت های منطقه جرأت چپ نگاه کردن به ایران را ندارند/ جنگ روانی دشمن گاهی به مراتب سخت تر از جنگ نظامی است/ اگر اسراییل دست از پا خطا کند با عملیات وعده صادق 3 آن ها را می کوبند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آبان 1403 ساعت 14:002024-10-25بين الملل

رزمایش نظامی ایران و عربستان در دریای عمان / «خشونت اسراییل در غزه و لبنان به توافق تهران و ریاض جان دوباره بخشید»


«نیروی دریایی سلطنتی عربستان سعودی به تازگی تمرین دریایی مشترکی را با نیروی دریایی ایران در دریای عمان به پایان رسانده است.

» - رزمایش نظامی ایران و عربستان در دریای عمان / خشونت اسراییل در غزه و لبنان به توافق تهران و ریاض جان دوباره بخشید وزارت دفاع عربستان: نیروی دریایی سلطنتی عربستان سعودی به تازگی تمرین دریایی مشترکی را با نیروی دریایی ایران در دریای عمان به پایان رسانده است.

 عربستان سعودی و ایران رزمایش نظامی مشترکی را در دریای عمان برگزار کردند، پهنه آبی که در سال های نه چندان دور بسیاری از تحلیل گران آن را میدان نبرد بین این دو قدرت منطقه ای می دانستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز؛ سخنگوی وزارت دفاع عربستان سعودی مشارکت این کشور در این مانورهای نظامی را در تاریخ 23 اکتبر / 2 آبان تأیید کرد.

  سرتیپ ترکی المالکی در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: نیروی دریایی سلطنتی عربستان سعودی به تازگی تمرین دریایی مشترکی را با نیروی دریایی ایران و سایر کشورها در دریای عمان به پایان رسانده است.

  پیشتر خبرگزاری ایسنا، از قول فرمانده نیروی دریایی ایران، دریادار شهرام ایرانی، نوشته بود: عربستان سعودی از ما خواسته است که در دریای سرخ رزمایش مرکب داشته باشیم.


برچسب ها: عربستان سعودی - عربستان - دریای عمان - نیروی دریایی - دریایی - ایران و عربستان - ایران
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش نظامی ایران و عربستان در دریای عمان / «خشونت اسراییل در غزه و لبنان به توافق تهران و ریاض جان دوباره بخشید»

رزمایش نظامی ایران و عربستان در دریای عمان / «خشونت اسراییل در غزه و لبنان به توافق تهران و ریاض جان دوباره بخشید»