مطالب مرتبط:
مرغ لرستان از استان های هم جوار ارزان تر است
جبهه رسانه ای استان لرستان مشکلات مردم را از مسئولان مطالبه کند
ورزش استان نیازمند حمایت جدی صنایع نفت و گاز است
وصول 4000 میلیارد تومان اعتبارات آلایندگی در استان بوشهر
تصاویر/ بازدید نماینده ولی فقیه در لرستان از نمایشگاه اقدامات حوزه هنری استان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آبان 1403 ساعت 15:502024-10-24سياسي

لرستان نیازمند اقدام عملی است/ سهم پایین استان در اختصاص اعتبارات


نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: در لرستان گفتار درمانی به پایان رسیده و این استان نیازمند اقدام عملی است.

- خرم آباد- نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: در لرستان گفتار درمانی به پایان رسیده و این استان نیازمند اقدام عملی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان در سخنانی با بیان اینکه این جلسه برای تکریم از زحمات آقای شفقت و معارفه آقای شاهرخی بوده و البته برگزاری این مراسم برای این دو نفر عادی است، اظهار داشت: گفتمان در دولت اسلامی خدمت به مردم است، مسئولان باید خود را وقف خدمت به مردم کنند نه اقوام، گروه ها یا دسته های خاص! عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست وی با تاکید بر خدمت جهادی، شبانه روزی، با شوق، اشتیاق و با همت مضاعف مسئولان به مردم، عنوان کرد: پس از عبادت خدا، عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه عمده مشکلاتی که ملت ها را رنج می دهد این بوده که اقدامات حاکمان در راستای خدمت به مردم نیست، گفت: در نظام جمهوری اسلامی همواره تاکید بر خدمت به مردم بوده و قطار سازندگی در حال حرکت بوده است.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در لرستان - لرستان - امام جمعه خرم آباد - خدمت به مردم - نماینده ولی فقیه - گفتار درمانی - خرم آباد
آخرین اخبار سرویس:

لرستان نیازمند اقدام عملی است/ سهم پایین استان در اختصاص اعتبارات

لرستان نیازمند اقدام عملی است/ سهم پایین استان در اختصاص اعتبارات