مطالب مرتبط:
رییس جامعه مدرسین: برد جنگ روانی و رسانه ای کمتر از جنگ نظامی نیست
چند تکنیک برای خنثی کردن جنگ رسانه ای صهیونیست ها
رسانه ها مردم را نسبت به خطرات جنگ شناختی آگاه کنند
پیش بینی قیمت طلا در جو منطقه / تاثیر جنگ روانی امارات بر قیمت طلا
پیش بینی قیمت طلا در جو منطقه / تاثیر جنگ روانی امارات بر قیمت طلا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آبان 1403 ساعت 13:352024-10-24سياسي

برد جنگ روانی و رسانه ای کمتر از جنگ نظامی نیست


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اهمیت جنگ روانی و تلاش دشمن برای ناامیدی مردم نسبت به آینده گفت: برد جنگ روانی و رسانه ای کمتر از جنگ نظامی نیست.

- قم- رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اهمیت جنگ روانی و تلاش دشمن برای ناامیدی مردم نسبت به آینده گفت: برد جنگ روانی و رسانه ای کمتر از جنگ نظامی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن تسلیت حوادثی که برای جبهه مقاومت و امت اسلامی رخ داده است، اظهار کرد: این حوادث زنجیروار و غیرقابل پیش بینی اگرچه باعث ناراحتی است و دشمن به تعبیر رهبر معظم انقلاب ضربه ای غیرقابل ترمیم در هفتم اکتبر خورده و دیوانه وار دست به هر کاری می زند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: امیدواریم به لطف الهی و به برکت خون شهیدان، نیروهای مقاومت، دشمن و حامیان آن ها را از رفتارهای غیرانسانی خود پشیمان کنند و مردم مظلوم غزه و لبنان به زودی به سرزمین خود بازگشته و از آوارگی نجات پیدا کنند.

امام جمعه قم با اشاره به اهمیت سازمان پدافند، ابراز کرد: کار پدافندی می تواند بسیاری از خسارت های احتمالی که توسط دشمن طراحی می شود را دفع کرده و به نوعی از آسیب‎ ها پیشگیری نماید.


برچسب ها: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم - جنگ روانی - حوزه علمیه قم - جامعه مدرسین - حوزه علمیه - روانی - سازمان پدافند غیرعامل کشور
آخرین اخبار سرویس:

برد جنگ روانی و رسانه ای کمتر از جنگ نظامی نیست

برد جنگ روانی و رسانه ای کمتر از جنگ نظامی نیست