ثبت روزانه 8000 تماس با سامانه 137 پلاس شهرداری تهرانرییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران گفت: به طور میانگین روزانه 8 هزار تماس و پیام از سوی شهروندان در این سامانه ثبت و پیگیری می شود. - رییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران گفت: به طور میانگین روزانه 8 هزار تماس و پیام از سوی شهروندان در این سامانه ثبت و پیگیری می شود. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی وحدت کار در مانور آمادگی نیروهای اجرایی مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری منطقه 19 در برابر بحران های طبیعی با بیان اینکه تسریع در پاسخگویی به پیام و تماس های شهروندان در اولویت کاری کارشناسان ثبت پیام سامانه قرار دارد، اظهار کرد: سامانه 137پ لاس گوش شنوای مدیریت شهری برای شهروندان بوده و بعضاً بسیاری از موضوعات غیرمرتبط با شهرداری که مرتبط با سازمان های دیگر از جمله آب، برق، گاز و اصناف است توسط مردم به سامانه 137پ لاس گزارش داده می شود. وی با تأکید بر آمادگی نیروهای اجرایی 137 پلاس به جهت مواجهه با بحران های پیش رو مانند تغییرات جوی تصریح کرد: خدماتی که اکیپ های اجرایی سامانه 137 پلاس در زمان بحران ها و در کف میدان انجام می دهند مصداق بارز خدمت گزاری بدون منت به شهروندان است. برچسب ها: سامانه - مدیریت شهری - شهرداری تهران - شهرداری - شهروندان - سامانه 137 - مدیریت |
آخرین اخبار سرویس: |