مطالب مرتبط:
توقف تغییر کاربری غیرمجاز در 79 هکتار اراضی کشاورزی لرستان
شناسایی 1157 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در لرستان
پنج مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در کردستان شناسایی شد
اجرای 462 حکم تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی آذربایجان غربی
شناسایی بیش از یک هزار تغییر کاربری در اراضی کشاورزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آبان 1403 ساعت 15:352024-10-26سياسي

تغییر کاربری اراضی رشتقون برای تعاونی مسکن استانداری کذب است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین با رد شایعات مرتبط با تغییر کاربری اراضی رشتقون برای تعاونی مسکن استانداری قزوین گفت: این خبر از اساس کذب است.

- قزوین- مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین با رد شایعات مرتبط با تغییر کاربری اراضی رشتقون برای تعاونی مسکن استانداری قزوین گفت: این خبر از اساس کذب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران استان قزوین با اشاره به انتشار خبری در رابطه با فشارهای استاندار و معاون عمرانی استانداری قزوین برای ایجاد رانت به منظور تغییر کاربری پادگان ارتش و اراضی موقوفه روستای رشتقون به نام تعاونی مسکن کارکنان استانداری اظهار کرد: در دوره مدیریتی جدید در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به دنبال ایجاد ارزش افزوده برای اراضی موقوفه بلااستفاده بودیم.

وی افزود: بخشی از اراضی موقوفه در استان قزوین اراضی درجه دو، سه و بالاتر بوده و با مشکلاتی مانند کمبود آب روبرو بودند و برای مالکان اثر و درآمدی نداشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: از طرفی در استان قزوین به دلایل نامعلومی همواره حساسیتی وجود داشته و اجازه تغییر کاربری اراضی موقوفه داده نمی شود.


برچسب ها: تغییر کاربری اراضی - اوقاف و امور خیریه - استاندار - تغییر کاربری - مدیرکل اوقاف و امور خیریه - استانداری - استانداری قزوین
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری اراضی رشتقون برای تعاونی مسکن استانداری کذب است

تغییر کاربری اراضی رشتقون برای تعاونی مسکن استانداری کذب است