مطالب مرتبط:
صابر ابر با نمایش «مالی سویینی» به تالار وحدت می رود/ افتتاح مجموعه تئاتر لبخند
جهانگیر: هیچ استثنایی از جمله رستوران برند در آزادسازی حریم رودخانه کرج وجود ندارد/ 97 درصد آزادسازی شده
رونمایی از پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر
8 اثر نمایشی به سی و ششمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد راه یافت
سی و ششمین جشنواره تئاتر استان مرکزی آغاز شد.
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 08:252024-10-23فرهنگي

پردیس تئاتر کرج از جمله سالن های نمایش روز دنیاست


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: پردیس تئاتر کرج دارای پلاتوهای بزرگی برای تمرین تئاتر و نمایش است و جزو سالن های نمایش روز دنیا محسوب می شود.

- کرج- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: پردیس تئاتر کرج دارای پلاتوهای بزرگی برای تمرین تئاتر و نمایش است و جزو سالن های نمایش روز دنیا محسوب می شود.

غلامرضا درکتانیان در گفت وگو با خبرنگار مهر احداث، تکمیل و تجهیز سالن های نمایش را مهمترین دغدغه موجود دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با تخصیص اعتبارات مصوب در سفرهای رییس جمهور شهید به البرز و تأمین بودجه درخواست شده از استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز پردیس تئاتر کرج را تکمیل و تجهیز کنیم.

وی با بیان اینکه پردیس تئاتر کرج دارای پلاتوهای بزرگی برای تمرین تئاتر و نمایش است و جزو سالن های نمایش روز دنیا محسوب می شود، مطرح کرد: همچنین برنامه ریزی های لازم برای تکمیل، راه اندازی و تعمیر سایر سالن های نمایش انجام می شود تا بتوان آنها را در اختیار انجمن های مختلف ادبی و فرهنگی و هنری قرار داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه مکانی برای انجمن سینمای جوان در این اداره کل در نظر گرفته شده است تا بتوانند در آنجا به فعالیت در حوزه های سینما و بازیگری بپردازند، گفت: 58 انجمن شعر و ادب د


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - نمایش - تئاتر - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - پردیس - سازمان مدیریت و برنامه ریزی
آخرین اخبار سرویس:

پردیس تئاتر کرج از جمله سالن های نمایش روز دنیاست

پردیس تئاتر کرج از جمله سالن های نمایش روز دنیاست