مطالب مرتبط:
سالن تمرینی رشته های رزمی شادگان افتتاح شد
سه چمن مصنوعی و یک باشگاه بدنسازی در میناب افتتاح شد
سه چمن مصنوعی و یک باشگاه بدنسازی در میناب افتتاح شد
عکس/ افتتاح پیست اسب سواری بجنورد
زمین چمن مصنوعی روستای «آبزا» چوار افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آبان 1403 ساعت 15:252024-10-25ورزشي

سالن ورزشی «زنگشا محله» تنکابن افتتاح شد


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران 4 آبان در آیین افتتاح سالن ورزشی «زنگشا محله» تنکابن با قدردانی از زحمات و پیگیری های مسئولان منطقه در تکمیل این سالن ورزشی اظهار کرد: - ایسنا/مازندران مدیرکل ورزش و جوانان مازندران 4 آبان در آیین افتتاح سالن ورزشی زنگشا محله تنکابن با قدردانی از زحمات و پیگیری های مسئولان منطقه در تکمیل این سالن ورزشی اظهار کرد: برخی پروژه های ورزشی مازندران بیش از 10 سال از کلنگ زنی آنها گذشته بود که خوشبختانه طی یکسال گذشته افتتاح و در اختیار جوانان قرار گرفت.

علی رجبی با اشاره به ظرفیت ورزشکاران مازندران در کسب افتخارات ورزشی و سرانه مورد نیاز افزود: ما شرمنده مردم هستیم و خود را بدهکار مردم می دانیم.

رجبی با بیان اینکه در هفته تربیت بدنی بیش از 800 برنامه فرهنگی ورزشی در استان داشتیم که حدود 140 برنامه ویژه بود، تصریح کرد: جشنواره ورزش رزمی و هنرهای فردی یکی از برنامه های ویژه در هفته تربیت بدنی بود که در سالن سیدرسول حسینی ساری برگزار شد.

وی با اشاره به موفقیت های جدید ورزش مازندران، گفت: سعید احمدعباسی عنوان مرد سال فوتسال آسیا را کسب کرد، تیم ملی کشتی فرنگی زیر 23 با هدایت حسن رنگرز و مدال های کشتی گیران جوان مازندرانی عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کردند که نشان می دهد مردم مازندران همواره در ورزش قوی


برچسب ها: ورزش - سالن ورزشی - مازندران - ورزشی - افتتاح سالن ورزشی - افتتاح - ورزش و جوانان
آخرین اخبار سرویس:

سالن ورزشی «زنگشا محله» تنکابن افتتاح شد

سالن ورزشی «زنگشا محله» تنکابن افتتاح شد