تربیت تک ساحتی برای دانش آموزان آسیب زاستاگر تنها به بعد علمی دانش آموزان سمپاد بپردازیم و از دیگر ساحت های تربیتی غافل شویم قطعا دانش آموزان دچار آسیب خواهند شد. - ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:اگر تنها به بعد علمی دانش آموزان سمپاد بپردازیم و از دیگر ساحت های تربیتی غافل شویم قطعا دانش آموزان دچار آسیب خواهند شد. فرشید قاسمی امروز، 2 آبان در گردهمایی مدیران مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) استان، بر ضرورت اجرای سند تحول بنیادین که از سوی رهبر معظم انقلاب تأکید شده است، تأکید کرد و گفت: بر اساس این بناست دانش آموزان در 6 ساحت تربیت شوند که یکی از آن ها ساحت علمی و فناورانه است. مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مدیران مدارس تیزهوشان باید تلاش کنند تربیت تمام ساحتی دانش آموزان این مدارس را در دستور کار خود قرار دهند چراکه اگر تنها به بعد علمی دانش آموزان سمپاد بپردازیم. قاسمی بر بهره مندی از روش های علمی در درونی کردن ارزش ها تأکید کرد و گفت: مطالعه مستمر، بهره مندی از فناوری های نوین و هوش مصنوعی می تواند در موفقیت یک مدیر مدرسه تیزهوشان موثر باشد. علیرضا شجاعی پور، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز با تأکید بر اینکه ابتدا باید به هویت یابی دانش آموزان بپردازیم و سپس به سراغ هدایت تحصیلی برویم، افزود: در راستای تشریح و تبیین اهمیت سوابق برچسب ها: دانش آموزان - مدیرکل آموزش و پرورش فارس - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش فارس - دانش - تربیت - آموزش و پرورش |
آخرین اخبار سرویس: |