مطالب مرتبط:
229 زن سرپرست خانوار در خراسان جنوبی صاحب شغل شدند
35 سازه آبخیزداری در خراسان جنوبی اجرا شد
آغاز سرشماری کشاورزی از 12 آبان در خراسان جنوبی
درخشش هنرمندان خراسان جنوبی در جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس
79 درصد آسباد های ایران در خراسان جنوبی قرار دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آبان 1403 ساعت 17:552024-10-23سياسي

229 شغل برای زنان سرپرست خانوار در خراسان جنوبی ایجاد شد


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از پرداخت 229 تسهیلات اشتغال زایی برای زنان سرپرست خانوار این نهاد در 6 ماهه امسال خبر داد.

- 229 شغل برای زنان سرپرست خانوار در خراسان جنوبی ایجاد شد بیرجند- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از پرداخت 229 تسهیلات اشتغال زایی برای زنان سرپرست خانوار این نهاد در 6 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر نخعی اظهار کرد: این نهاد با الهام از تعالیم شرع مقدس همواره سعی بر این دارد که اصولی ترین و شایسته ترین خدمات را نسبت به مددجویان به خصوص زنان سرپرست خانوار مورد حمایت انجام دهد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: بر همین اساس کمیته امداد طرح ها و فعالیت های خودکفایی را در رأس برنامه های خود قرار داده است.

نخعی گفت: بدیهی است اولین قدم و اساسی ترین اقدام در این رابطه ایجاد روحیه اعتماد به نفس در افراد و به دنبال آن علاقه به کار است.

وی با اشاره به اینکه در مدت 6 ماهه امسال این نهاد 229 شغل برای مجریان زن ایجاد کرده است، افزود: مشاوره شغلی تخصصی، مهارت آموزی، هدایت شغلی و پشتیبانی از دیگر اموری است که در راستای پایداری طرح ها به ویژه طرح های اجرا شده برای زنان سرپرست خانوار است.


برچسب ها: زنان سرپرست خانوار - سرپرست خانوار - خراسان جنوبی - کمیته امداد - کمیته امداد امام خمینی - تسهیلات اشتغال زایی - خودکفایی
آخرین اخبار سرویس:

229 شغل برای زنان سرپرست خانوار در خراسان جنوبی ایجاد شد

229 شغل برای زنان سرپرست خانوار در خراسان جنوبی ایجاد شد