چاقوی بلاگرها، تیغِ زیبایی یا تیغِ خطر؟در حالی عمل های جراحی زیبایی افزایش یافته است که طبق تحقیقات اکثر زیباجویان تحت تأثیر فضای مجازی تن به تیغ جراحی می سپارند . - پای دلال ها به فضای مجازی هم کشیده شده و موج زیبایی به راه افتاده که فرهنگ مان را نشانه گرفته است… این را نایب رییس انجمن جراحان پلاستیک ایران دکتر سید نجات حسینی می گوید. رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران بابک نیکومرام روز گذشته به نقش فضای مجازی، به ویژه شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، در تغییر نگرش عمومی نسبت به جراحی های زیبایی هشدار داد. به گزارش تابناک به نقل از فارس، طبق آخرین تحقیقات در سال 98، تعداد بسیاری از درخواست کنندگان عمل های زیبایی در مراکز، باواسطه یا بی واسطه با فضای مجازی در ارتباط بوده اند؛ از طریق فضای مجازی به پزشک معرفی شده اند یا نوع عمل زیبایی انتخابی آن ها، الهام گرفته از فضای مجازی بوده است. بر اساس آمار در سال 95، به صورت میانگین ایرانی ها 5 تا 9 ساعت در روز در شبکه های اجتماعی حضور دارند. این در حالی است که حدود 6000 پیج شامل پزشکان باصلاحیت و فاقد صلاحیت کافی و یا افراد غیرپزشک (مداخله گران) وجود دارد که به انجام تبلیغات برای انجام اعمال جراحی های زیبایی می پردازند. برچسب ها: فضای مجازی - زیبایی - مجازی - جراحان پلاستیک و زیبایی - جراحی های زیبایی - جراحی - شبکه های اجتماعی |
آخرین اخبار سرویس: |