افزایش اکران تبلیغات شهری تهران در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانیمدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از افزایش اکران تبلیغات شهری تهران در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی خبرداد. - مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از افزایش اکران تبلیغات شهری تهران در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی خبرداد. مهدی مذهبی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص اهمیت حوزه کتاب و کتاب خوانی بیان کرد: کتاب و کتابخانه همواره از حوزه های مهم و تأثیرگذار در فرهنگ و توسعه اجتماعی بوده اند. ما در طول سال در چندین نوبت، در حوزه های مختلف تلاش کرده ایم تا به این حوزه کمک کنیم و امسال نیز با یک استراتژی جدید در زمینه تبلیغات شهری در حوزه کتاب وارد عمل شدیم. وی افزود: راهبرد جدید ما این بود که تبلیغات شهری را از اتوبان ها به محلات و کوچه ها منتقل کنیم. به این صورت، سازه های تبلیغاتی مانند بیلبوردها و عرشه های تبلیغاتی که پیش تر در اتوبان ها و خیابان های اصلی شهر نصب می شدند، حالا در محلات و سازه های محلی نیز به کار گرفته شدند. این تغییرات به خوبی توانست به ارتقای اطلاع رسانی کمک کند و در نتیجه، بهبود چشمگیری را شاهد بودیم. مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در ادامه با اشاره به افزایش چشمگیر ظرفیت اکران تبلیغات فرهنگی در ایام نمایشگاه گفت: در مقایسه با سال گذشته، تبلیغات برچسب ها: تبلیغات شهری - فرهنگ کتابخوانی - سازمان زیباسازی - تبلیغات - شهرداری تهران - کتاب - ترویج فرهنگ |
آخرین اخبار سرویس: |